/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
HUB
Fra : gubbi
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 10-04-02 18:22

Måske lidt oftopic, men jeg prøver aligevel!

Jeg har en HUB af mærket HP, men jeg mangler adapteren/powersuply...
Er der nogen af jer IT-experter der ved hvor jeg kan købe sådan en?
Jeg har prøvet i diverse butikker (fona,fredgaard,elgiganten osv.) men igen af dem har denne type
universal-adapter. for HUB'en kræver nemlig 8-9V og min. 1000mA..

Håber i kan svare på det

MVH
Anders Larsen

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-04-02 18:31

Jeg vil tro du kan få fat i den hos en
el installtør. der har de forkellige typer AC/DC adaptere

er Hub'en af tyben J3128A ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 17:30

On Wed, 10 Apr 2002 16:22:03 GMT, "gubbi" <gubbi.news@kandu.dk> wrote:

>HUB'en kræver nemlig 8-9V og min. 1000mA..

Man kan købe en 1A universalstrømforsyning i de fleste
elektronikbikse, men ærlig talt: Køb en lille switch i stedet.
--
Per K. Nielsen

Godkendelse af svar
Fra : gubbi

Dato : 10-04-02 19:49

HUB'en har type nr. "J4099A"

Hvorfor en switch?? hvad er fordelen ved den?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 19:02

"gubbi" <gubbi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:vBZs8.25935$iY5.825602@news010.worldonline.dk...
> Måske lidt oftopic, men jeg prøver aligevel!
>
> Jeg har en HUB af mærket HP, men jeg mangler adapteren/powersuply...
> Er der nogen af jer IT-experter der ved hvor jeg kan købe sådan en?
> Jeg har prøvet i diverse butikker (fona,fredgaard,elgiganten osv.) men
> igen af dem har denne type
> universal-adapter. for HUB'en kræver nemlig 8-9V og min. 1000mA..
>
> Håber i kan svare på det

prøv at ring eller se på www.brinck.dk
mvh. Martin S.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 19:19

On Wed, 10 Apr 2002 16:22:03 GMT, "gubbi" <gubbi.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har prøvet i diverse butikker (fona,fredgaard,elgiganten osv.) men
>igen af dem har denne type
>universal-adapter. for HUB'en kræver nemlig 8-9V og min. 1000mA..
>
>Håber i kan svare på det

Hmm. Hvad med en elektronikforretning. De kan vist fås for en "hund"..

/Dan MOrtensen