/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sex
Fra : louisez
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 08-02-04 00:02

hejsa.... er der nogle der ved hvorfor man efter at have dyrkede sex kan få ondt lige omkring der hvor ens livmor sider?, det er ikke første gang jeg har sex har født en søn osv. er der nogle piger som selv har oplevet det?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 00:05

Jaaaa det tror jeg godt jeg ved. Din kærestes penis rammer ganske enkelt din livmoder når I dyrker sex...Det kan mærkes

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-04 00:05

Undskyld er lidt sjov i dag men øh det kommer måske på angriberens våben *ss*Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-04 00:07

Ups der mangler et An

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 08-02-04 00:08

det vil sige der sker ikke noget ved det....? jeg spøger for at være sikker ss

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-04 00:11

Det går vel over *ss Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-04 00:12

Men nu er det jo Søndag ..Læs næste spørgsmål Sune*SS*

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 110 point
Dato : 08-02-04 00:15

Nej der sker ikke noget ved det. Vil du undgå smerten - så læg mærke til i hvilke stillinger du kan mærke at kæresten berører din livmoder - og fremover undgå den/disse stillinger - men som sagt det er ikke farligt på nogen måde....

Frida...

Kommentar
Fra : numberoneZorro

Dato : 08-02-04 00:39

Hvem ligger 'øverst' på top 10 listen i denne kategori, iøvrigt klar nr. 1?????

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 00:47

Det gør jeg

Frida...

Kommentar
Fra : numberoneZorro

Dato : 08-02-04 00:56

Sørme ja

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-02-04 01:22

Ø jeg trode da ikke du ku li at ligge øverst frida, men så er du jo heller ikke så udsat som spørgeren, da det siges at "bagfra" giver den dybeste indtrængning.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : louisez

Dato : 08-02-04 08:44

Tak for svaret fridaflip.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-02-04 13:43

Fridaflip

har altid svaret når det drejer sig om den gasblå hævner!!!!!!! nemlig

per