/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken skal jeg købe ?
Fra : jdynastiet
Vist : 534 gange
200 point
Dato : 07-02-04 16:25

Hej

Jeg har 3 krav til min næste mobiltlf.

1. Den skal have en go' kalenderfunktion
2. Den skal kunne overføre aftaler fra MS Outlook
3. Den skal have /eller kan tilkøbes radio

Jeg er ligeglad med kamerafunktion !
Det nemmeste er vel bare at købe den dyreste, men det er ikke så godt lige i tiden - hvad siger I ?

PS: Har hørt at Nokia-telefoner generelt ikke kan tale sammen med MS Outlook - er der hold i den påstand ?

Mvh
Jesper

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 07-02-04 19:02

Min erfaring er helt klart, at hvis du vil have den dyre klasse, så skal du købe en Sony Erucsson P800 (3500-4000 kr.) eller en Sony Ericsson P900 (6000-6500 kr.)

Hvis du vil have den lidt billigere klasse, så skal du købe en Sony Ericsson T610 (500-1500 kr.) Du kan også vælge efterfølgeren til T610: T630, men der går noget tid før den kommer på det danske marked, og så er den noget dyrere.

Priserne varierer alt efter abonnement og så videre............

Websites:

P800: http://www.sonyericsson.com/P800/

P900: http://www.sonyericsson.com/p900/main.aspx?regionCode=dk

T610: http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start

Rasmus91

Accepteret svar
Fra : cfisker

Modtaget 200 point
Dato : 07-03-04 00:07

Har netop fået en Motorola MPx200 med Windows SmartPhone, og den fungere perfekt med Outlook, men kan også åbne excel, word, powerpoint, pdf, windows media samt mp3 filer. Kalenderen er også god, og spiller rigtig godt sammen med Outlooks kalender. Plus det at du kan få rigtig mange fede programmer til den, da den kører på windows-teknologi. Det bedste af det hele er næsten at den er på størrelse med en alm. klaptelefon - faktisk mindre end nogle modeller. Den er virkelig en overvejelse vær hvis du er ligeglad med kamera.

Men ellers så fungere Nokia 6600 også fint med Outlook, ligesom alle nyere SonyEricsson telefoner også gør. Både P-serien, Z600 og T610. Siemens SX1 kører også fejlfrit(har til orientering sammen software som Nokia 6600).

Kommentar
Fra : To_Far_way

Dato : 10-12-04 20:43

køb en siemens sx1..... rigtig go telefon!!!

Godkendelse af svar
Fra : jdynastiet

Dato : 10-05-06 08:31

Sad lige og ryddede op i Kandu - undskyld den vildt store forsinkelse af pointtildeling

Tak for svaret cfisker.