/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Creative Rhomba eller Pontis SP600?(MP3 ~
Fra : rkl
Vist : 597 gange
68 point
Dato : 07-02-04 14:15

Har kigget lidt på MP3 afspillere og er nået frem til disse to, Creative Rhomba og Pontis SP600. Kan ikke rigtig beslutte mig så ville lige høre om nogen her havde erfarring med ovenstående afspillere.
Spekulerede samtidig på o det kunne betale sig at købe evt. Pontis'en uden memory og så købe et flash kort seperat, men ved ikke hvor godt det medfølgende kort er og om kvaliteten af de billigste memory kort er gode nok?

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 07-02-04 14:20

Fandt Pontis'en uden ram til 69 euro hos amazon! (521 kroner)
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0000A11AL/302-7802013-3396831

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 15:24

Men man skulle da gerne have ram med, prøv at bruge søgefunktionen i www.edbpriser.dk
Creative Rhomba=999kr
Pontis SP600=789kr
Det ser ud til at det er 2 udmærkede produkter, men kun Pontis er anmeldt af brugere.
Creative er den mindste, og har ord for at lave gode afspillere.
Men der er også Dyne Tuny II DN6256 MP3 Afspiller der får meget ros i edbprisers anmeldelse, men den koster 1995kr
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 08-02-04 00:36

OK, men priserne du nævner er med 128 i Rhomba'en og uden memory i Pontis'en.

Er der nogen som har afspilleren fra Creative. Vil gerne vide hvor god radioen er?

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-02-04 01:12

Nej jeg har en anden ældre Creative, som jeg er godt tilfreds med.
Pontis SP600 256MB=1,495 kr
Creative Rhomba 256MB=1349 kr Er anmeldt til 5 stjerner
Jeg ville vælge Creative, for at se anmeldelser andre steder fra: http://dk.europe.creative.com/press/press.asp?coun=16&date=2004
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 08-02-04 02:23

Tak, men priserne har jeg rimelig styr på. Kender edbpriser og de er for en gang skyld ikke billigst her. Ledte mere efter erfarring med ovenstående afspillere bla. omlring radio og lydkvalitet generelt.
Ellers tak for hjælpen.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-05-04 07:26

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 07:55

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-10-04 09:43

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Annuller spørgsmålet
Fra : rkl

Dato : 09-11-06 21:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål