/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
bob online??
Fra : miepige
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 07-02-04 13:24

hvor finder jeg et godt online bob spil som er gratis, det skal ikke være et hvor man kun får 15 min. gratis. jeg skal kunne spille det hele dagen hvis jeg vil :)

håber på et rigtig godt svar :)

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 07-02-04 13:31

her er et middelgodt svar:

Jeg tror ikke der er nogen steder hvor der gratis er ubegrænset tid.. men:
Du kan både spille bob på www.tv2.dk og på www.gratis-ting.dk = 30 min

Desuden er her et lille fif, hvis du vil spille udover de 15/30 min:
I spiller bare løs indtil tiden er gået (for spillet stopper ikke selvom tiden er udløbet - først når en af jer har vundet) Så når der er en der er liiige ved at vinde, 'kalder' I det en sejr, og begynder derefter at banke jeres egne i hul hvilket medfører at de ryger ind i midten igen.. Dette gøres til alle bob-brikkerne er i midten igen, og spillet startes forfra..

Håber det kunne bruges
Mvh Niels

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 07-02-04 23:31
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-04-04 18:03

her er 30 min ekstra:

www.shockplay.com

Lukker du spørgsmålet?
Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-04-04 18:03

her er 30 min ekstra:

www.shockplay.com

Lukker du spørgsmålet?
Mvh Niels