/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dj Alligator og kyllinger?
Fra : Mulle73
Vist : 515 gange
170 point
Dato : 07-02-04 12:44

Hejsa

Min veninde leder efter et nummer, som hun mener er med DJ Alligator. Det er noget med nogle kyllinger!!!?

Nogen der ved hvad nummeret hedder? Er det DJ Alligator?

Mulle

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-04 13:07

Hej Mulle
Jeg tror din veninde mener Ducktoy med Hampenberg
Hygge
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-04 13:14

NB: Hvis det er DJ Aligator... så kan alle hans numre gennemses / lyttes på http://www.djaligator.dk/indexforum.htm gå ind under 1. Klik logoet - 2. SOUND

Kommentar
Fra : Mulle73

Dato : 07-02-04 13:35

Hej Søren

Tak for hjælpen.... Men det er ikke Hampenberg hun mener. Synes heller ikke der er nogle "kyllinge-lyde" på nogle af numrene på siden du henviser til..?

Eller er det mig der har misforstået noget??

Mulle

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-04 13:47

Mulle... næhhh! Det har du da ikke, jeg tænkte som så at kyllingerne ku' være ænder... derfor Hampenberg
Jeg tilspørger lige de unge mennesker i huset, når de engang dukker på, så kommer jeg tilbage, hvis du ikke har fået svar inden da.
Fortsat go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-02-04 07:10

Hejsa, ja jeg lovede jo at komme tilbage - havde faktisk glemt jer, sorry!
Jeg spurgte som sagt husets unge mennesker omkring det nummer du eftersøgte, men de er heller ikke med på hvad du/I er ude efter. De (og mig) kender ikke til noget med kyllinger.
Beklager ikke at ku' hjælpe jer
Søren

Kommentar
Fra : Mulle73

Dato : 11-02-04 07:48

Hej Søren!

Tak for hjælpen alligevel....

Kærligst Mulle

Kommentar
Fra : RuneN

Dato : 18-02-04 08:18

Hmm.. Har et nummer.. minder meget om dj aligator. De synger indimellem noget med "I wanna party, party, c'mon everybody".. Og så nogle kyllingelyde bagefter.. Kan det være den ?

Kommentar
Fra : Mulle73

Dato : 03-03-04 17:11

Hej Rune

Ja, det kunne det måske godt...? Hvad hedder den? Og hvem er den med?

Kærligst Mulle