/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hvor gør det bare ondt!
Fra : nusnus
Vist : 489 gange
200 point
Dato : 06-02-04 23:57

Jeg går med dårlig mave, det kan jeg godt leve med, men har så samtidig en brændende fornemmelse omkring maven, der ikke varer længe, men er nok så irriterende (måske mavekramper)
Ville blive glad, for at få nogle gode råd mod dette.
Nusnus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-02-04 00:00

Er det noget du lige har fået eller ?? Mvh sune

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 07-02-04 00:03

Ja, det startede i morges, og det med maven kommer ind imellem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-02-04 00:03

Måske du kan finde et svar her mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-02-04 00:04
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-02-04 00:05

Men håber da ikke det er så grelt mvh sune

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 07-02-04 00:37

Jeg tror ikke det er mavesår, da smerterne sidder nærmest som en ring omkring maven. Jeg lader lige spørgsmålet stå til i morgen.

Nusnus

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-02-04 00:48

Hejsa
Er du sikker på, at du ikke har fået blindtarmsbetændelse?
Se her : http://www.netdoktor.dk/vagtlaegen/fakta/blindtarm.htm

God Bedring

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 00:54

Brændende fornemmelse, plejer da at være for meget mavesyre, eller mavesår, har du drukket lidt for meget sprit fornylig?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 07-02-04 01:20

Hvad med at gå til en læge (vagtlæge) frem for at lade 20 fuldstændig ukvalificeret mennesker sidde og forsøge at vurdere din "sygdom"

Det er da noget risikabelt.

KANDU er godt til mange ting, men ikke den kalibre du kommer med her.
Det kunne jo være alt fra levnedsmiddelforgiftning til en sprunget tarm.

Accepteret svar
Fra : Tooncompany

Modtaget 200 point
Dato : 07-02-04 07:59

Hvis den brændende fornemmelse i maven minder om en meget kraftig halsbrand - kan også virke som en sviden i maven, så er en midlertidig løsning at gå på apoteket og købe en pakke acinil. Jeg ved af erfaring at de hjælper...

Og så skal du nok tage en tur til lægen mandag morgen......

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 07-02-04 15:07

Tak for svaret Tooncompany.
Jeg vil gerne sige tak for alle svarene, og lige tilføje at jeg har været igennem lægen fredag, men uden at lægen kunne finde ud af hvad det var.

Jeg vælger at give mine point til Tooncompany, da det er dette svar der kommer tættest på.

Nusnus