/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
swimmingpool
Fra : MSondergaard
Vist : 994 gange
100 point
Dato : 06-02-04 08:11

hej gruppe

Jeg har brug for lidt råd & vejledning.
Har købt en sminningpool Ø6 m. x 1,20 (stål)
Bunden er nu støbt og siderne skal sættes op - nu er der nogle der siger man skal bruge tørblanding(cement) og absolut ikke alm. cement mellem pool og jorden ( op langs siderne) Er der nogle her der ved om det er rigtigt ?
Jeg er blevet fortalt at bruger jeg alm. cement vil siderne brase indad.
Gåde råd & links søges.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 09:54

Det der med at brase ind tror jeg ikke på og da slet ikke da den er rund som er en yderst stærk konstruktion den kan da nærmere ændre form ved tryk indefra og ud men der skal selvfølgelig fyldes jævnt rundt om poolen og ikke det hele på en gang det samme sted Mvh Sune ps prøver lige at finde nogle links

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 10:04

Prøv her http://www.google.com/search?hl=en&ie=Windows-1252&oe=Windows-1252&q=overfører+data+fra+pc+til+pc og så ville jeg da ringe til nogle af dem og spørge til hvordan de udfører arbejdet og derved få oplysninger jeg har linket herfra http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=byg+pool&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 10:05
Accepteret svar
Fra : Gaskonen

Modtaget 100 point
Dato : 06-02-04 11:55

Ja du skal bruge tørbeton i blanding 1 del cement til 10 dele grus
det har vi selv gjort da vi byggede en for et par år siden
og det virker perfekt.

Godkendelse af svar
Fra : MSondergaard

Dato : 06-02-04 12:47

Tak for svaret Gaskonen.