/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvordan laver man sprøde stegte løg
Fra : madsere
Vist : 1570 gange
50 point
Dato : 06-02-04 06:01

Jeg ved godt at man kan købe sprøde stegte løg hos købmanden - hvis man bor i Danmark.
Her hvor jeg bor kan man ikke og så må man lære.
Jeg kan selvfølgeligt stege nogle løg men hvordan får jeg dem til at blive sprøde?

Accepteret svar
Fra : food_life

Modtaget 60 point
Dato : 06-02-04 06:23

Vender de udskårne løg i mel og steger dem i olie. Disse må ikke forveksles med stegte løgringe som er vendt i en orlidej og friturestegt,

MVH

Kommentar
Fra : Hejlskov3

Dato : 06-02-04 12:29

Når løgene er lige ved at være stegt.... Putter du en lille smule sukker på... Så bliver de sprøde....

Go' fornøjelse og velbekomme

Godkendelse af svar
Fra : madsere

Dato : 19-02-04 18:53

Tak for svaret food_life og undskyld det tog lidt tid men jeg skulle jo lige prøve det af først...