/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
F.Kyllesbech.....STOFA
Fra : Toupie
Vist : 2144 gange
50 point
Dato : 05-02-04 23:20

Hej F.Kyllesbech

Jeg så lige i et andet spørgsmål, at du vist kender en del til STOFANET, og jeg har lige et miner men irriterende problem.

Når man logger på STOFANET kommer der en side frem, hvor man kan se hvor meget man har brugt!!! ....eller rettere, det har været sådan, men efter min pilfinger af søn har "leget" lidt, er denne side nu forsvundet hvordan får jeg den frem igen???

// Toupie

Accepteret svar
Fra : F.Kyllesbech

Modtaget 60 point
Dato : 05-02-04 23:56

Hej Toupie..

De kære søn har været inde på stofa`s hjemmeside og rette den til en ny .... f.eks. www.ofir.dk
På Stofas hjemmeside kan man rette startside samt antal sek før den skifter fra Stofas hjemmeside til en ny..(når man har log on nummer + adgangskode)
Hvis du går ind på www.stofa.dk kan du rette det tilbage.
PS. der går ca, 20 min. til det virker i.henhold til tidskrifterne..
Min erfaring... 1.min..
Ps.
jeg er ikke ansat i Stofa

Flemming

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 06-02-04 00:01

Ps..
f. fanden..
Det er muligt du har forkert opstart i startside:

1: Gå ind i kontrolpanel
2: Højreklik på Internetforbindelser
3: Find Internetindstillinger
4: Ret startside til til http// signon.stofanet.dk

så er den der..

Held og lykke..
Flemming

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 06-02-04 00:03

NEJJJJJJJ... http:// signon.stofanet.dk SORRY.. sovetid...

Flemming..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-02-04 00:04

Jeg så godt, du ikke er ansat i stofa, men det så ud somom du vidste en del om det.......hvilket jeg jo kan se du gør ihvertfald nok til at hjælpe mig

Den side med forbruget på, hedder den noget bestemt eller kan jeg finde den på stofas hjemmeside??

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-02-04 00:09

det er ok, vi kan alle lave fejl ....jeg har f.eks ikke forklaret mig ordentligt signon siden er der godtnok, men når jeg er logget på, plejede der at komme en side frem med min forbrug på, og det er den der er væk

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 06-02-04 00:18

Hej igen..
Nej ærligt jeg har bygget en del anlæg som selvstændig Teleudbyder sammen med stofa :

Hvis du vil have forbrug frem som startside:

1: Gå ind på www. Stofa.dk og ret startside til ........................... http://signon.stofanet.dk
2: Gå, ind i internetindstillinger og ret startside til : http:// signon.stofanet..
3: så er du 100 sikker på dit forbrug fra 0 - 5000 MB hvad du aldrig opnår ... 98 % ligger på et forbrug på 1900 MB.
4: Ps. slå knægten for at rette lidt ...på PCèr..

Men har du andre problemer Virus...m.m. vi løser alle problemer ..og det er gratis også telefon .. skriv til F.Kyllesbech@raadgivning.dk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-02-04 00:24

hmm........føler mig en smule fatsvag lige nu har rettet, men når jeg logger på, kommer der stadig den forb.... radioside frem og ikke siden med forbruget

Herligt med gratis rådgivning
og vedr. sønnike så irriterer det ham selv lige så meget, så han er holdt op med at forske på det område

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 06-02-04 00:42

Skriv lige din adresse til mig og jeg finder din IP adresse..så vi kan få rettet fejlen". Jeg fatter Tekniker på STOFA SUPPORT
men fejlen er på din PCèr ... 100 sikker.
Lad os løse den i fællesskab..

Ps. jeg har en mistanke... Hvor gammel er din søn. og det der med hud...
Nogen sider man besøger har en hmmm kald det i dansk sprog uskyldig (virus) der kan ændre ens startside .... Jeg vil helst ikke fortælle dig disse www.men det er ikke madlavnings der ændre startside eller bibeholder siden..
nej seriøs..'
Vi finder ud af det .. kontakt mig,, og jeg løser dit problem..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-02-04 01:12

Hej igen

Jeg scanner dagligt for spy og virus og den side min søn har fået sat ind er en uskyldig radioside så det er ikke sådan noget

En god ven af mig, snakkede om en "favorit" side som man kunne sætte ind efter logon, ved du noget om det??

Nu er det sådan, at jeg ikke udleverer personlige oplysninger herinde, men ellers tak for tilbuddet

// Toupie

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 07-02-04 09:52

Hej

F.Kyllesbec, det lyder til at du har rimelig meget styr på det. Du kunne vel ikke lige kigge på mit spørgsmål?
http://www.kandu.dk/dk/spg/32257
På forhånd tak.

Kris

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 08-02-04 21:28

Selvom jeg ikke fik løst mit problem, så accepterer jeg dit svar F.Kyllesbech som tak for interessen og tiden du brugte på det

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-02-04 02:30

Hej F.Kyllesbeck

Nu ved jeg jo ikke om du får mail om dette, men jeg tager chancen
Grunden til, at det ikke virkede var dit link http://www.stofa.dk det skulle nemlig have været http://www.stofanet.dk istedet så nu virker det som du sagde

// Toupie