/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kig her bvh
Fra : rosekamp
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 05-02-04 22:19

Jeg tilskriver også lige dig nogle point fordi du hjalp mig med spørgsmålet om opgradering af pc. Jeg har nu fundet mig følgende:

AMD XP2600+ Low Noise
Mastercase KG700
2xUSB 2.0 i fronten
Lyd ind/ud i fronten
GeForce FX5600 256 MB grafikkort m. TV-OUT
5.1 kanals surround lyd
512 MB DDR PC3200 RAM
AMD XP Processor
333 MHz Front side bus
80 Gb Silent Fluid harddisk, 7200rpm, ATA 133, 8 Mb cache
16 x COMBO DVD/ 48x24x48x CD-RW
Diskettedrev
ASRock K7S8X bundkort
1 xseriel stik
1 xparallel stik
4 xUSB 2.0 bagpå
1 xGame/midi
1 x5.1 kanals surround lyd
1 x10/100 MBIT netværk RJ45
1 xKeyboard PS/2
1 xmouse PS/2
3 xDDR sokkel (max 3 Gb DDR RAM)
1 xAGPx8 slot
6 x PCI 2.2 slot

Hele svineriet for 4.086,75 inkl. fragtomkostninger. Så det var vist et godt køb.

God weekend

Rosekamp

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 05-02-04 22:50

Hvor ?..... Den kan de ik`være Ny..
Men køb den dog eller giv adressen !!!! IK

Flemming

Accepteret svar
Fra : bvh

Modtaget 110 point
Dato : 05-02-04 23:33

Det ser fint ud. Der er så ikke firewire udgang på, men det kan klares med et kort. Jeg synes du har fundet et fint pris/performance kompromis ... og så skal du vel ellers i gang med at udnytte alle de nye muligheder...tillykke med den..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 08:14

Ja - Den ser ikke helt dum ud. Og så er der ikke onboard grafikkort

Flemming <> HVorfor kan den ikke være ny?? Kig inde på www.edbpriser.dk og se under samlede computere u. skærm.
Der er mange gode tilbud.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 06-02-04 09:22

Jeg har købt den på www.t-data.dk, som er det billigste jeg har kunnet finde - og tro mig - jeg har været forbi samtlige firmaer der sælger "byg (næsten) - selv pc'ere"

bvh - Du misforstod mig vist i den anden tråd. Jeg HAR firewire, som jeg bare skal have smidt over i. Så det hele skulle være tip-top.

Jeg er endda også ved at sælge min gamle pc.

Jeg ved ikke om i så i nyhederne at de havde trukket nogle barnevogne væk fra markedet på grund af alvorlige fejl? Anyway, sådan én havde jeg, så jeg skyndte mig fluks ud at aflevere den i JYSK og fik alle pengene tilbage. Gratis barnevogn i 1½ år - det er skam ikke sådan at kimse af. Og når jeg så oven i købet får solgt den gamle pc, ja så er der ligefrem lidt penge tilbage, også selvom jeg lige har købt en ny.

Nogle gange skal man jo have vind i sejlene.

Kan I have en god weekend
Rosekamp

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 11:51

Men det er stadig billigere at samle sin egen PC

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 06-02-04 12:06

Hvad er det man siger: "Heldet står den kække bi!" (eller var det "lykken")

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 06-02-04 12:29

Zerg911 -

Mange af dem skriver faktisk at det bedst kan betale sig at købe deres færdige pc-systemer. Hvilket også er rigtigt nok når jeg sammenligner priserne. Og den er jo også til dels saml-selv, jeg har jo i hvert fald selv bestemt, hvad den skal bestå af. Og jeg bøffer gerne 200,- oveni for at de samler og tester den for mig-så sparer jeg selv en masse tid, og så kan de ikke bagefter komme at sige at jeg har gjort noget forkert, hvis den nu skulle blive funktionsudygtig.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 12:40

Har samlet den der til 3.576,00 dk

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 06-02-04 13:48

Imponerende - hvorhenne? (husk at der også kommer fragt m.v. oveni)

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 13:49

ja ok jeg har så valgt et sted som er 5km hvorfra jeg bor
jeg samlede den inde på shg som lægger i Århus

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 08-02-04 13:02

Det tætteste jeg kan komme på, er 4229,- inkl. montering og moms. Oveni kommer fragten.

Rosekamp

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 08-02-04 13:03

Tak for hjeælpen bvh, jeg havde lige glemt at acceptere dit svar

God søndag til jer alle

Roekamp

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 08-02-04 15:01

Tak skal du have rosekamp, men nu har jeg selv fået lyst til at få en ny computer... !

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 08-02-04 16:19

Ja, det kan jeg da godt forstå, jeg glæder mig også som et lille barn.

Jeg hader bare hver gang man skal "tømme" den gamle, det tager altid 100 år og 10 madpakkr, at finde ud af, hvad man gider beholde eller ej