/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Guitar pris?
Fra : palle22
Vist : 464 gange
34 point
Dato : 05-02-04 15:18

jeg har en washburn D10-B, som jeg måske vil sælge. Er der nogen der ved hvad sådan en er værd? Eller måske ved hvor jeg kan finde ud af det? Den er fra 1995.
VH Palle

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-04 15:22

http://www.dba.dk/asp/main/main_logoff.htm?favorit=0¬esblok=1 prøv her om du kan finde andre at sammenligne med mvh Sune

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 44 point
Dato : 05-02-04 15:41

http://www.musicvillageschools.co.uk/mvproduct.asp?productid=4096 her kan du få en ny for mindre end 1500 banditter. Med det in mente at forretningsprisen almindeligvis er højere i dk, kan vi gætte en nypris på 2 - 2500 kr

En pæn washburn, ikke med slidte bånd i en "ikke hærget" gig-bag.......Tja en tusse i medvind....

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 05-02-04 17:45

>Tja en tusse i medvind....

Lyder fornuftigt - forvent nok ikke mere, med mindre du finder "den rette køber"!
Mvh. Andreas Kaup.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-04 17:50

Washburn'erne er som jeg husker det, ikke så ringe endda. Og hvis ellers den er pæn osv. Men det er da muligt at du skal lidt længere ned i pris. Beklageligvis er markedet totalt oversvømmet med brugte spader, såehhh......

Men et nyt sæt strenge og et glas rødvin til den kommende køber, så går det vel. Prøv www.dba.dk det koster ikke noget. Det kunne jo være der var en liebhaver.

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 05-02-04 18:11

Tak for svaret 3773.