/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Pigmentpletter.
Fra : Helle13
Vist : 853 gange
160 point
Dato : 05-02-04 09:44

Er der nogen der har erfaringer med behandling af pigmentpletter. Jeg har et "landkort" i panden. Jeg glæder mig meget til sol og sommer,men jeg ved at jeg skal smøre med sunblokker HVER gang jeg skal udenfor.
Er der nogen der har prøvet beh. på klinik - kosmetolog el andet ?

Helle

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 05-02-04 10:18

Hvad med at spise en masse gulerødder?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-04 11:30
Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-02-04 12:29

Helle13
Hvis du ikke har, så kontakt din læge og få en henvisning til hudlæge.
Jeg har selv prøvet det. Creme og medicin hjalp for mit vedkomende.
mvh ans

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 06-02-04 09:02

Til ans.

vil du fortælle hvad din læge kom frem til ? Hvor længe har du haft problemet?
Vil du skrive diagnose etc til mig ? Jeg vil forfærdelig gerne have lidt tips. Du kan skrive til mig på lodbrog@get2net.dk
Håber meget at høre fra dig.

Ha' en god dag. Helle

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 07-02-04 22:43

Jeg har funderet lidt over hvad det skulle hjælpe at spise gulerødder? Og mht Google har jeg jo søgt alle vegne uden at blive klogere,derfor vil jeg gerne høre om andres erfaringer med kosmetolog etc.

Helle

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 11-02-04 13:52

Har hørt om kapsler med tidselolie - er der andre der ved noget om det hjælper på pigmentpletter?

Kommentar
Fra : mettesa

Dato : 26-03-04 12:34

Hej Helle.
Du skal lede efter cremer med hestekastanie i. Jeg har en maske der skal sidde på huden i ca 15 minutter hver fjerde dag. Og allerede 1. gang vil du kunne se en forandring.
Mvh Mettesa

Kommentar
Fra : reddevil

Dato : 31-03-04 14:48

Hej Mettesa.
Jeg lider også af pigmentpletter, og har prøvet at finde en ansigtsmaske, der indeholder hestekastanie.
Men jeg har ikke kunnet finde en sådan. Hvilken maske er det du bruger - hvilket mærke ?

mvh. Susanne

Kommentar
Fra : reddevil

Dato : 31-03-04 14:48

Hej Mettesa.
Jeg lider også af pigmentpletter, og har prøvet at finde en ansigtsmaske, der indeholder hestekastanie.
Men jeg har ikke kunnet finde en sådan. Hvilken maske er det du bruger - hvilket mærke ?

mvh. Susanne

Kommentar
Fra : mettesa

Dato : 31-03-04 20:44

Hej Susanne
Det er en jeg selv forhandler. Hvis du er interesseret kan du sende din mailadresse og evt. tlf. nr til mig så kan du købe den gennem mig. Den koster 210,- + forsendelse, men hvis du betaler forud på check eller bankoverførsel tror jeg ikke den er ret dyr at sende. (mettesa@tiscali.dk)

Hilsen Mette

Kommentar
Fra : reddevil

Dato : 01-04-04 10:42

Tak for hjælpen. Dog ville jeg gerne læse lidt mere om cremen først - er det ikke muligt at få oplyst, hvad den hedder, så jeg kan indhente lidt info. om den ?
Mvh. S

Kommentar
Fra : mettesa

Dato : 01-04-04 14:21

http://www.herbalcenter.dk/shop/

Her kan du under "skønhed og ydre" pleje finde den på side 2 under "hudpleje" finde masken der hedder Mystic Mask. Du kan selvfølgelig også købe den der, men jeg kan nok sende det billigere.'

Hilsen Mette

Kommentar
Fra : sofie21

Dato : 18-07-05 15:30

du kan også få hjælp her http://www.skoenhedsuniverset.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-05 15:44

Det er mere end et år siden at spørgsmålet blev stillet, så jeg tror Helle13 har fundet en løsning.