/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvilket bil spil
Fra : geu
Vist : 270 gange
50 point
Dato : 04-02-04 16:01

Hvad er der af gode bil spil til computer
Har Need For Speed Underground og GTA VC. Så dem behøver i ikke forslå.
Mangler noget i stil Gran Turismo eller hvad der nu er.

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 04-02-04 16:22

Driver,Hele Need For Speed serien,Mafia er istil med GTAvc.

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-04 17:39

Hejsa geu.

Der findes utallige bilspil til PC (bare ingen så gode som Gran Turismo-serien til Playstation (kongen af alle spille-konsoller) som er det bedste bilspil indtil videre). Du kan prøve dig frem. Her kan du se en liste over ALLE køre-spil til PC http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/list_driving.html og hvis du gerne vil vide noget om et spil vælger du reviews (dette er kun gældende ved de spil som er blevet testet på siden). Her er også alle mulige sider med tips og forskellige boards til de fleste spil..!

Prøv dig frem, vi har hver vores smag når det gælder spil, men et spil som flere anbefaler burde ikke være helt forkert!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 04-02-04 20:45

Tak for svaret mikael_hanna.