/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilix netværkskode
Fra : Mar10n
Vist : 448 gange
150 point
Dato : 06-05-01 14:38

Hvad er mobilix netværkskode? Det haster. Please!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-05-01 14:09

"Mar10n" <Mar10n.news@kandu.dk> wrote:

>Hvad er mobilix netværkskode? Det haster. Please!!!

238 30. Kan iøvrigt ses på www.tst.dk

Peter

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 11-05-01 19:43

... Spørgsmålet er stillet 14:38 og besvaret samme dag klokken 14:09, hurtigere får du det ikke.

Kommentar
Fra : duff

Dato : 13-06-01 13:38

Det lidt ligesom Jeopardy. Svaret kommer før spørgsmålet!

Kommentar
Fra : mikkelsen16

Dato : 16-06-01 13:05

Ring ind til mobilix og spørg efter Netværkskoden eller kik i din bruger manual det plejer det nogle gange at stå i.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 150 point
Dato : 18-07-01 12:08

For at opdatere spm. :

www.orange.dk

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 18-07-01 12:11

Gibson >> Lad være med at lave et svar hvis du ikke har et svar!!

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 18-07-01 12:12

sorry, det var faktisk ikke meningen, men jeg har svaret men da det er et forældet spm er det ligegyldigt nu...

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 18-07-01 12:51

Nej, det er ikke ligegyldigt - du må ALDRIG lave et svar hvis du ikke har svaret.
Hvis han glemmer at afvise dit svar vil det automatisk blive accepteret - det er misbrug af systemet.
(Vi snakker tros alt om en præmie til en værdi af 1000kr.)

Spørgsmålet er ikke forældet før at det er besvaret korrekt!

Men mine chancer for at cirka er nok også cirka 0 alligevel.

//Tommy

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 18-07-01 12:53

Ok...det vil jeg huske fremover. Tænkte ikke lige på at spm. herinde bliver automatisk accepteret. Det bliver de ikke andre steder.