/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
et grafikkort contra et andet
Fra : geoing
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 03-02-04 15:56

er der nogen der kan fortælle mig hvilket kort er bedst

ati radion 9200- 128 ram eller geforce fx 5200- 128 ram ?

Goerg-T: larsen

p.s. jeg har købt en Amitech med radion kort men har et fx kort tilovers kan det betale sig at skifte?

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 03-02-04 16:47

Hi Goerge-T
Da geforce er begyndt at anvende ATI chipsætte i deres egne produkter, da en masse andre producenter incl IBM og HP(Compaq) forlader sig på ATI og da mere end 60 % af de nye PCen det incl Notebooken er udrustet med ATI radeon chippen så er svaret vel blevet givet.
Mvh OW

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 07-02-04 00:09

anvender nvidia ati chipset????? der er da vist noget du har fået galt i halsen eller kan du fortælle mig i hvilke produkter men ellers er jeg enig fx 5200 kortet er et skodkort

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 10-02-04 18:37

sørg for ikke at købe 9200SE kortet, det stinker. 9200 eller 9600