/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
BF1942 DEMO
Fra : palle22
Vist : 406 gange
70 point
Dato : 01-02-04 19:45

hej, jeg har downloadet demoen til battlefield 1942. Og jeg har også downloadet opdateringen fra EA's hjemmeside. Som regel kan jeg nemt spille online, men nogle gange, som f.eks idag, kan jeg ikke komme ind i spillet. Det connecter til serveren, og begynder at loade spillet, men så lukker computeren pludselig ned, og starter helt forfra, og der kommer ingen fejlrapport eller andet. Nogen der ved hvorfor? Jeg har amd 2500+, 128MB grafik (ati Radeon 9200SE) og 512 DDR Ram. Det burde jo være rigeligt. Jeg spiller gennem gamespy arcade, og problemet opstår kun i dette spil..
VH Niels

Kommentar
Fra : pumba_dk

Dato : 01-02-04 23:27

Prøv at update dine GFX driver ... plejere at virke

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 02-02-04 08:22

hvodan gør jeg det????????

Kommentar
Fra : FOMOP

Dato : 05-02-04 17:49

Jeg har samme problem, og har også et ATI Radeon 9200SE grafikkort - 128MB grafik. Har prøvet at opdatere grafikkortet men det hjælper ikke, samtidig syntes jeg også det hakker meget når man endelig kommer ind.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 05-02-04 19:47

Okay fomop, har du enablet fast write??? Mit hakker ikke i selve spillet, kun pga net forbindelsen tror jeg