/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
automatisk opstart ad dvd drev ved cd in~
Fra : mogens6
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 31-01-04 22:21

Hej kandu

Jeg kører xp proffesional (dansk)

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig hurtigt, vi sidder nogle gutter her i aften og skal spille netværks spil.
Vi skal bl.a spille Quake 3.

For at jeg kan få installeret spillet skal cd`en selv opstarte når jeg sætter quake 3 i dvd drevet i mit toshiba dvd-rom sd-m1202.

Jeg kan umiddelbart ikke starte spillet via mapperne.

cd`en skal selv starte en installations vejledning op.(Har prøvet install mapperne)

Jeg har højre klikket på mit drev og kommet i egenskaber, hvor der er en ,,automatisk afspilning"" ,,Handlinger" Jeg har prøvet dem begge,,spørg hver gang"" eller ,,vælg en handling der skal udføres"" Ingen for drevet til at opstarte cd info automatisk.

Jeg har også været i ,,system"" ,,enhedshåndtering"" ,,i+-dvd-drev"" ,,egenskaber"" OG der er INGEN fane med ,,indstillinger" hvor man kan sætte flueben i,,Automatisk besked når cd sættes i"".

De andre computere på netværket sætter bare cd`en i og så opstarter den automatisk med mulighed for installering.

Min tygger lige på det i 2-3 sekunder og stopper så!

Please hjælp så hurtig som muligt

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 31-01-04 22:34

prøv at åbne cd'en og tryk på autorun?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 22:35

Er den helt ren?

Kommentar
Fra : mogens6

Dato : 31-01-04 22:46

hej vi opgiver for i aften og prøver noget andet i dag. Cd `en er fyldt med et spil. Auto run kan ikke startes, der er en værktøjs nøgle, skriver videre i morgen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-02-04 01:32

Sådan ændres den måde, computeren håndterer multimedier
Åbn Denne computer.
Højreklik på den ønskede enhed under Enheder til flytbare medier, f.eks. et digitalt kamera eller et cd-rom-drev, og klik derefter på Egenskaber.
Klik på den multimedietype, du vil ændre, under fanen Automatisk afspilning.
Under Handlinger skal du klikke på den handling, Windows skal udføre, når den medietype, du markerede, findes.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : mogens6

Dato : 31-03-04 01:37

Tak for svaret tedd.