/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
CONAX
Fra : popey
Vist : 979 gange
70 point
Dato : 31-01-04 13:28

Er Canal Digitals Conax system decrypteret og findes der i givet fald en HEX file for for et funcard ?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 31-01-04 14:28

Det kan du godt glemme alt om ! For det første er det forbudt. For det andet ændrer Canal Digital koderne med få minutters mellemrum.
/PG

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 01-02-04 00:35

jeg ved ikke hvordan, men det kan så vidt jeg ved lade sig gøre at knække dem. Det mener jag da jeg har set hos nogle. Det er nok nemmere at få viasat, det tror jeg der er flere der har - men ulovligt, det er det!

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 01-02-04 23:14

Der er sku så meget der er ulovligt idag!! dette emne er ikke noget jeg har forstand på selv, men jeg har forhørt mig i min beskedne omgangskreds, og fået at vide, at en sådan hex fil der bliver hentet ned fra et eller anden tilfældigt sted, vil være "fake" i 95% af tilfældene. så du kan begrænse din interresse til kun at omfatte de svar som indeholder noget konkret, og ikke bare de svar der henviser dig til "et eller anden tilfældig sted" men hvis du føler dig heldig, kan du prøve en google på "conax" og starte fra en ende af.
M.V.H. sinius.

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 01-02-04 23:16

Med mindre, selvfølgelig, man kender nogen, der kender nogen, der kender.......osv.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-02-04 01:29

Til "Sinius"
Så hold dig væk fra dette emne .. når du selv udtaler: "ikke noget jeg har forstand på"

Til alle andre:
Generelt: Da Viasat sendte ANALOGE signaler, var der mulighed for "afkodning". Viasat sender nu DIGITALE signaler ligesom Canal Digital !! Den person, som bryder disse digitale-koder, vil blive sten-rig på få minutter !!

Morale: Forbudt .. men en HELT umulig opgave !!
Specielt til "sinius": Prøv på Google "Umulig opgave" .. så har du arbejde til et par dage !
/ PG

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 02-02-04 10:11

til "guild"
Ok! smartass. da temlig mange af de "svar" der bliver givet på kandu, ikke er en skid hjælp, da de blot henviser til en side, man som spørger, selv kan lede videre fra, syndtes jeg det er ok. at fortælle popey at disse "svar" ikke KAN tages seriøst. ( er dit svar til popey overhovedet anderledes fra mit???) iøvrig, når du nu er så klog at du tilsyneladene kan undvære hovedet, hvordan kan det så være at der bliver solgt så mange piratkort som der gør (er selv blevet tilbudt et, mangler bare en receiver) når der ikke længere eksisterer analoge signaler??? ...og lad så for h...... popey om at bedømme de svar der bliver givet til spg.....slut...

Kommentar
Fra : popey

Dato : 02-02-04 10:19

Lad os nu besinde os kære venner og holde os til det saglige.

Spørgsmålet er i sig selv ganske enkelt og lige til. Der svirre dog en hel del rygter på andre forum'er vedr. Conax kryptering. Det er jo en kendt sag at Viasat's digitale system er gennemhullet som en si.

med sømands venlig hilsen

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 02-02-04 10:27

det er helt korekt...det jeg mener er, at et svar herfra siden ikke er et svar du kan bruge til noget, medmindre det er noget helt konkret a la." Jeg har selv med held prøvet...osv.." et sådant svar tror jeg ikke du får, da et digitalt piratkort ligger i en pris på 1000-2000 kr. afh. af kvalitet, og ikke bare er noget man forærer væk.

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 02-02-04 10:30

og når jeg siger "ikke har forstand på"..nårhh jaaa..lidt almen viden har man vel altid..

Kommentar
Fra : popey

Dato : 02-02-04 10:47

OK - Er Conax blevet dekrypteret på lige fod med Viasat (JA/NEJ)

popey_12345@hotmail.com

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 03-02-04 02:00

du kan finde koder og andet sjov her http://hop.to/ssh
god fornøjelse
mvh fox

Accepteret svar
Fra : sinius

Modtaget 70 point
Dato : 10-03-04 18:01

okay...her er så et link (precis som jeg sagde du IKKE skulle følge) men dette skulle eftersigende være "the real mac-coy"...prøv om du kan få noget ud af det..det er ihvertfald på dansk. http://www.stopstop.ubb.cc/ m.v.h. sinius

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-12-04 00:53

.. er det ikke på tide at lukke dit sprørgmål ?
/PG

Godkendelse af svar
Fra : popey

Dato : 23-12-04 18:39

Tak for svaret sinius.