/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
amatørmodeller
Fra : lennon
Vist : 2361 gange
20 point
Dato : 05-05-01 13:39

hvordan kommer jeg i kontakt med unge pigemodeller til al slags foto.

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 30 point
Dato : 05-05-01 14:37

Det billigste er vel at gå ned på det lokale værtshus og drikke et par stykker under bordet. Ellers må du vel betale for dem, f.eks på http://www.modelscompany.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-05-01 13:50

Du kunne f.eks. tilmelde dig som fotograf hos Modellerne.dk på adressen:
www.modellerne.dk

Claus

"lennon" <lennon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ARI6.7830$T22.614808@news010.worldonline.dk...
> hvordan kommer jeg i kontakt med unge pigemodeller til al slags foto.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Sencer

Dato : 05-05-01 19:58

Du skriver en annonce i din lokal-avis.

Du kunne også lave en hjemmeside, hvor du søgte efter piger til fotos

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-05-01 02:14

Claus Smith wrote:

> Du kunne f.eks. tilmelde dig som fotograf hos Modellerne.dk på adressen:
> www.modellerne.dk
Såfremt det ellers virkede

The page cannot be displayed

There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be
displayed.

Please try the following:Click the Refresh button, or try again later.
Open the livephoto.adsl.dk home page, and then look for links to the
information you want. HTTP 500.100 - Internal Server Error - ASP error
Internet Information Services

Technical Information (for support personnel)Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E14)
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Line 1: Incorrect syntax
near '26'.
/join.asp, line 258

Browser Type:
Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/2.1.1; X11)

Page:
POST 237 bytes to /join.asp

POST Data:

..... resten får i ikke

> Claus

--
Med Venlig Hilsen / Regards Henrik Bøgh
mailto:h_nospam_@boegh.net - DON'T remove _nospam_
- What are you using canonfuse for?
- My canon....

Kommentar
Fra : Bibo

Dato : 10-05-01 18:52

Du kan indrykke en annonce i DEN BLÅ AVIS. Det vil helt sikkert virke. og hvor ved jeg så det fra. Det virkede da min kone ville havde taget nogle fotos. til blandt andet. E.B. og Rapport. og så er det oveni købet Gratis...

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 16-05-01 21:59

Er spørgsmålet besvaret tilfredsstillende?
Eller er det stadig et problem at finde ½nøgne
piger?

-
Tommy