/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvor finder jeg den billigste bluetooth ~
Fra : mdk1
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 27-01-04 20:44

hvor finder jeg den billigste bluetooth dongle til en sonyericsson z600. jeg fandt en side herinde men nu kan eg ikke finde den igen.

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 27-01-04 21:52
Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 27-01-04 21:57

PS.
Eller her:
http://www.edbpriser.dk/default.asp

Denpete

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 27-01-04 23:46

Hos zitech til 250 ow

Kommentar
Fra : mdk1

Dato : 28-01-04 08:27

nej det er ikk der. på thansen koster dongle'n 598 og jeg har set den samme dongle til 300 på en anden side

Kommentar
Fra : the_killer_1989

Dato : 28-01-04 08:43

du kan kikke på www.thansen.dk

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 28-01-04 10:49

Hos thansen står den altså til kr. 298,- hvis du bruger min 1. genvej....

Kommentar
Fra : mdk2

Dato : 28-01-04 11:05

ja men der er 2 dongle's hos thansen. jeg har fundet den til 500 på en anden side til 300. jeg har skiftet bruger fordi den anden blev lukket.

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 28-01-04 11:16

Aldrig hört om en dongle för, hvilket jo nok skyldes ens egen manglende viden omkring mobil/computerområdet men kan se igennem linket at den bruges som Bluetooth kommunikation mellem ens computer og mobilteleforn - korrekt?

Lige et hurtigt spörgsmål, hvad skulle fordelen ved bluetooth kommunikation mellem mobilos og computer väre? Jeg tänker på, at hvis man f.eks. har IR i sin computer ville det så väre overflödeligt at anskaffe sig en dongle, eller er der fordele ved bluetooth kommunikation frem for IR?

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 28-01-04 11:26

Har netop været på denne side:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=207087758&n=648665175#xy
Dette tilbud står til kr. 298,- incl. moms...

Jeg forstår ikke helt hvad du mener...

Denpete

Kommentar
Fra : mdk2

Dato : 28-01-04 11:56

du har ret kongelunden hvis du har ir i den pc behøver du ikke at anskaffe dig en bluetooth dongle, men jeg har ikke ir i min pc. så jeg syntes at det smarteste ville være at anskaffe sig en bluetooth dongle, da den har længere rækkevide, og jeg har også hørt at det skulle være lidt nemmere.

til dig denpente, jeg har fundet de andre sider jeg ledte efter. jeg har endnu ikke besluttet vilken en jeg vil købe, så jeg vil godt have lidt hjælp til at beslutte mig. jeg har fundet 4 stk. en på en på www.cellshoppen.dk

Varenavn USB Bluetooth Dongle
Varenummer USBBlueToothdongle

Bluetooth adapteren bruges til trådløs kommunikation mellem telefon og computer/PDA m.m.
Bruges b.la. til dataoverførsler, synkronisering, internet m.m.

Adapteren er kompatibel med Bluetooth 1.1, og har en rækkevidde på op til 10 m (Dog max. 1 m ved data)

Leveres med driver/software til Windows 98/ME/XP/2000

--------------------------------------------------------------------------------

Pris ved 1 stk. 299,00 DKK

og 2 på

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=311003&ref2=http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=20270&highlight=bluetooth+dongle

og en på

http://www.modify.dk/?page=products&mode=ib&product=bluetooth#bluetooth

Kommentar
Fra : 0808

Dato : 01-02-04 09:15

Hej prøv lige at se på www.mobilunlock.dk under blutooth
Hilsen Per