/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mms opsætning til en panasonic x70?
Fra : jyde3
Vist : 503 gange
300 point
Dato : 27-01-04 16:29

Hej!

har lige fået en panasonic x70. Men kan ikke finde en mms opsætning til den?
Har været inde på sonofon som mit telefonselskabshjemmeside forslog men det er kun til nokia, simenes o.lign.

Håber virkelig i gider at hjælpe mig.

Kommentar
Fra : jyde3

Dato : 27-01-04 17:30

please er der ikk nogen som bare har en idé?

Accepteret svar
Fra : 2243

Modtaget 300 point
Dato : 28-01-04 09:50

Hej jyde3

Prøv at se på denne side fra panasonic her kan du hente manualer. http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1013945/index.html

Spurgte lige a´datter, har sat mms op på sin nokia ting, men måtte dog få hjælp fra kunde service, noget med at aktivere og slukke og tænde osv.
Men prøv at ringe til sonfon´s kundeservice, på tlf.

Ring til Kundeservice
Ring til os på telefon 72 12 72 12, hvis du har spørgsmål, som kræver personlig betjening. Du betaler normal telefontakst.

Du kan også ringe gratis på telefon 80 29 29 29. Her må du dog forvente en længere ventetid.

Vi holder telefonerne åbne for personlig betjening alle hverdage fra kl. 8-20 og lørdage fra kl. 8-16.

Jeg har været inde på sonofon ´s side, der er noget med opsætning her http://mobilethink.sonofon.dk/spor1/pages/enter_mobile_number.jsp?privat ,hvis det er her fra du har problemer, så gør som ovenfor nævnt.

mvh

2243 / claus

Godkendelse af svar
Fra : jyde3

Dato : 02-02-04 07:51

Tak for dit svar, det virkede nu ikke, for det har noget med ens teleselskab at gøre. men tak alligevel :)