/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
CHAIR DE CLAMS ?
Fra : food_life
Vist : 437 gange
65 point
Dato : 02-04-02 21:57

Produit de Vietnam !

Er der nogen som har en god opskrift?

Kommentar
Fra : netper

Dato : 22-05-02 18:50

Kunne godt tænke mig lidt suplerende oplysninger om hvad det er for en opskrift du ønsker

feks hvad er rettens navn

så vidt jeg kan bedømme så er CHAIR DE CLAMS en musling og Produit de Vietnam hmmm ja det ved jeg ik lige men det lyder fransk i mine øre

min første indskydelse er vietnamesisk muslinge ret

mvh
per klausen

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 22-05-02 19:53

det er vietnamesiske muslinger som er produceret i Frankrig!

Accepteret svar
Fra : netper

Modtaget 65 point
Dato : 23-05-02 09:17

der findees en amerikansk kogebog på nettet hvor der er et utal af opskrifter på clam's det er dog nok de amerikanske clam's

http://www.mdue.dk/index.php/Home/Cooking/Soups_and_Stews/Fish_and_Seafood/Shellfish/Clam/Chowder/

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 23-05-02 10:01

Tak for svaret netper.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 23-05-02 18:05

Hvis du er intreseret kan jeg godt hjælpe med at oversætte nogle af opskrifterne

Jeg kan jo bruge dem på min kogebog så