/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
radeon grafikkort en god driver????
Fra : mvoigt
Vist : 515 gange
40 point
Dato : 26-01-04 14:28

er der nogen der har en god driver til mit grafikkort 128mb geForce 4 radeon, jeg kan ikk køre på højeste grafik i need for speed underground......... så hakker det helt vildt. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 26-01-04 14:33

prøv at kigge på denne side: www.driverguide.com
du er moske nød til at blive medlem det er gratis og der er ikke noget fordækt over siden den er 100% ok
du kunne også prøve på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 26-01-04 14:43

Jeg er ikke helt med her, er Geforce 4 og (Ati)Radeon ikke 2 forskellige grafikkort?
Hvilket styresystem har du??

Radeon: http://www.ati.com/support/driver.html

Nvidia: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-01-04 15:26

Den bedste driver vil jeg sige er 3.1 Omega (ikke 3.10), eller 3.8 ATI

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 26-01-04 16:37

Så om nu at komme helt på plads så er ATI Radeon i øjeblikket oppe på release 4.1 driveren er i topform og bør installeres men kun hvis graphic kortet er udrustet med et ATI RADEON chipset.
Mvh OW

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 26-01-04 21:20

ps: er det et ATI Radeon eller et Geforce 4 du har??

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 28-01-04 20:58

få dig et Nvidia grafikkort ha ha ha ha ha ha ha ha hilsen Thomas-dreng

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 28-01-04 22:23

du så grim hahahahahahahahaahaha......

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 28-01-04 22:25

nej......Nvidia er det bedste ik???

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 29-01-04 14:37

nu lukker du bare røven......... kim bentø er et svin........ radeon styre......

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 29-01-04 17:43

nej nej nej...nu må du tage dig sammen

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 29-01-04 21:25

tag dig selv sammen..... er alle ikk enige med mig?

Accepteret svar
Fra : palle22

Modtaget 40 point
Dato : 10-02-04 13:33

hvis jeg var dig ville jeg hente omegas driver 4.1, og så finde ATITool, som er et glimrende program til at overclocke dit grafikkort, næsten uden risici. ATI's egen driver duer ikke hvis du vil overclocke, de er låst. VH Palle

Godkendelse af svar
Fra : mvoigt

Dato : 10-02-04 14:07

Tak for svaret palle22.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 10-02-04 14:21

Det var så lidt. ATITool ligger under downloads på overclocking.dk