/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
NET/Router "nørd" søges :-) PC/XBOX
Fra : Odense
Vist : 691 gange
50 point
Dato : 25-01-04 18:01

hej ! der skulle vel ikke værer en flink "nørd" fra Odense/fyn .-) som kan finde ud af at sætte min trådløse net / Sisco cybercity asdl router op rigtig så min XBOX og PC kan kommer til at virke sammen, så jeg kan bruge www.GAMESPY.com eller http://www.xboxlink.co.uk osv.. (jeg har opgivet at rode med alle disse "Firewall / Proxy " ting det vil ikke som jrg vil

Vil gerne spille XBOX Halo online

Working Around the Firewall / Proxy
If you are behind a firewall/proxy and are able to change its settings, Arcade needs the following TCP ports open in order to function:

6667 (IRC)
3783 (Voice Chat Port)
27900 (Master Server UDP Heartbeat)
28900 (Master Server List Request)
29900 (GP Connection Manager)
29901 (GP Search Manager)
13139 (Custom UDP Pings)
6515 (Dplay UDP)
6500 (Query Port)

Accepteret svar
Fra : Bamse82

Modtaget 50 point
Dato : 15-02-04 00:36

hehe...det er sgu ikke nemt! må jeg foreslå at du skriver en "tråd" på www.konsolforum.com??

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:41

Tak for svaret Bamse82.

Kommentar
Fra : noisy_cricket

Dato : 03-08-04 17:50

jeg kan da godt hjælpe dig.. er fra odense...

mail mig på cstein@softhome.net