/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
frida
Fra : sommerflirt
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 24-01-04 17:57

Heysa frida

Gider du ikke godt skrive til dene addrese Jeg skal nok forklarer dig hvorfor når du skriver.

hilsen thomas

sommerflirt9@msn.com

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-01-04 19:46

NEJ Thomas......det vil jeg ikke
Har du noget på hjerte, så spyt ud her....eller knyt

Frida.

Kommentar
Fra : Faur_the_one

Dato : 25-01-04 00:38

ups

Kommentar
Fra : Faur_the_one

Dato : 25-01-04 00:39

frida du er ikke sød, det kunne du have skrevet til ham på hans email som han havde vedlagt,

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-01-04 15:11

Jeg skriver altså ikke Thomas Luk du bare dit sp. og du kan jo give dine point til den der Faur_the_one for sin udmærkede kommentar "UPS"

Frida.....og jeg er faktisk sød

Kommentar
Fra : Faur_the_one

Dato : 25-01-04 20:30

Ja det er du da, ellers ville han da ikke prøve at få dig til at skrive,,
så jeg er da sikker på du er meget sød,

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 01-02-04 18:09

du kan nå at ombesteme dig frida. jeg lukker ikke endnu*ss*

hilsen thomas.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-02-04 02:37

Thomas - Du skal altså spise nogle vitaminpiller, inden du sender det billede af dit udstyr rundt

http://leech.dk/bubblegum.php/womansnightmare.jpg

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-02-04 19:15

Ram kan du så være rar*LOL* Jamen hva' ska' jeg sige....UPS!! den skal vist ha' vand og lidt sollys

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-02-04 19:17

>Frida.

Kan det mon gøre det??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-02-04 19:21

Nææ sikkert ikke Måske er der mere brug for en velsignelse eller lign.
Men synd er det da...både for den ene og den anden.

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-02-04 19:29

>Frida.

For både den ene og DEN ANDEN.... Gud har han 2?? Ja ja men der skal nu meget vand og sollys før han ender som ham her:

http://leech.dk/bubblegum.php/penisss.jpg

Han overdrev vist lidt

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-02-04 19:40

*ROTFL* hvor klamt
Er det en af dine venner Ram...eller bare en drøm du har?? *GG*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-02-04 19:45

>Frida.

Ja uha - Det er vist lige i overkanten.

Han var i gartnerlære, og de bildta ham ind at den blev lidt større, hvis han drak Substral, men der var lige en utilsigtet bivirkning......

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 05-02-04 19:12

Jeg vil da gerne skrive til dig lille Thomas, hvis det altså har din interesse. Hende Frida skal du ikke forvente dig for meget af. Tro mig på mit ord

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-02-04 19:19

>ScaryMary.

Lærer du mindreårige op?

Vi vil altså se en kopi af det du skriver til Thomas - Meget spændende hvordan det det hele ender.

Hvad er der galt med hende Frida??

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 05-02-04 19:31

Årh der er egentlig ikke noget i vejen med Frida. Hun er da både en glimrende kok og meget andet men hun er OPTAGET tror jeg nok

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-02-04 19:36

>Scary Mary.

Guuud kan hun osse lave mad - Hun er noget af en tusindekunstner

Men det er da vist forresten rigtigt.... mener at hun på et tidspunkt nøje fortalte, hvordan hun omhyggeligt skræller risene inden hun serverer dem til en flæskesteg, med en vidunderlig hjemmelavet smørsauce til. Uhmmm Det er Gastronomi når den er sublim

Optaget ...... af hvad dog??

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 05-02-04 19:39

Ja og nogle gange bestiller hun bare dagens middag hos moar*gg*
Idag er det svensk pølseret, men hun skal selv hente det

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-02-04 19:43

>Scary Mary.

Svensk pølseret (gylp) fra Moar (den gæve kvinde) Det borger jo for kvaliteten - Jamen så velbekomme. Skal I så ha' skumbananer til dessert

Du er øjensynlig ny her, men kender Frida.... Så du kan da hilse hende.

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 05-02-04 19:51

Du kender hende kan jeg høre Skumbananer er nærmest en hellig ret som alle der besøger hende bliver budt på, men jeg skal nok hilse hende når hun kommer tilbage fra sin mor med den svenske pølseret

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-02-04 19:56

>Scary Mary.

Ja kender og kender.....joooh det gør jeg vel Hun har huseret meget i disse spalter med sin kløgt og viden, så jeg er jo simpelthen kommet til at holde af hende

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 05-02-04 20:03

Hun bliver nok lidt knotten når hun opdager at jeg har afsløret hendes formidable evne til at slippe uden om madlavningen, men hvis du holder af hende alligevel, hjælper det måske

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-02-04 20:11

>Scary Mary.

Frida..... knotten - Aldrig... Dette elskelige og venlige væsen blir' da ikke knotten over småting - Men OK ... Vi kan lade det blive mellem os Selvfølgelig holder jeg af hende alligevel.... godt og vel. En kvinde kan jo ikke (nødvendigvis) alting

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 05-02-04 20:21

Så er der svensk pølseret*lol* jeg må hellere lade som om det er min livret
Du lover at være sød ved Frida ikk Ram2? jeg mener nemlig at have hørt hun skal besøge dig på et tidspunkt

Take Care
Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-02-04 20:25

>Scary Mary.

JA Lena.. du "pretender" bare (svensk pølseret *GG*)

Besøg... ja det har hun talt lidt om , og jeg lover at være sød ved hende... meget sød.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-02-04 20:26

>Scary Mary.

PS - Husk nu at skrive til lille Thomas......

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-02-04 20:47

*GGGGGG* Hva' fan... er der galt med svensk pølseret
Jeg ska' ¤¤%%###¤¤ nok få ram på denne ScaryMary en dag.....

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 05-02-04 20:55

>Frida.

Svensk pølseret. Med din gatronomiske viden Frida, må du da vide at disse svenskere gir en underlig afsmag......Sån' lidt af Gotlandsk får. Har en gang fået det serveret netop på Gotland, hvor jeg var inviteret til spisning hos det lokale politi...
Gotland Yard

Ja hende Scary Mary.... Knald hende (#¤&%="¨#¤¤¤?&%) een med en skumbanan (ikke for hårdt)

Ram

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 50 point
Dato : 05-02-04 21:19

>Frida + Scary Mary.

Har I spist?? Bare lige til orientering

[citat]
En dansk rød pølses fødsel

Når slagteriet har skåret de traditionelle dele som flæskesteg, rullepølse, frikadeller m.m. ud af grisen, bliver der et restprodukt tilbage bestående af tæer, hale, ører, øjne, tunge, hud, ben, rygmarv, brusk, sener, genitialer og andre bløddele som blod og saft samt diverse opfej.

Dette restprodukt propper man ned i en såkaldt ”deboner”, dvs. en maskine, der med nogle store gummivalser frembringer et ekstremt højt tryk, der presser ben, tænder og negle ud til den ene side - renset og rengjort, så ikke engang en sulten hund gider snuse til det. Resten plasker som en lyserød masse nedenud i et stort kar.

Denne masse afbalanceres med vand, så fedtprocenten bliver maksimum 40 % og kødindholdet minimum 10 %, tilsættes kemikalier til passende konsistens, smag, farve og holdbarhed opnås. Det hele blandes godt, sprøjtes i kunsttarme, koges og røges. Og vupti er øles blevet til pølse, der sammen med en god, stærk sennep sagtens kan spises.

Nixen! ben, tænder og negle går ikke til spilde. De knuses til benmel og går tilbage som fodertilskud til næste grisehold. I dag går ikke engang skriget til spilde, idet grisene kvæles lydløst i et gaskammer.

Kilde: Leif Bruun
”Fyldepennen”
[/code]

Mvh og velbekommen
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-02-04 21:47

NEJ Ram - det er sgu løgn. Vi har lige ringet og spurgt Lena's far,
som arbejder i et pølsemageri

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-02-04 10:23

>Frida.

Så er jeg mere rolig, og kan uden at få sære fornemmelser i maven roligt indtage et par knæk, med det hele. Det andet var osse for ¤#%&"=+##¤¤:§ ulækkert

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 06-02-04 13:54

Nu har jeg skrevet til Thomas*lol*
så må vi bare vente og se om han kan bruge mig
Ram2 du spiser bare alle de knæk du lyster.
Min far påstår at de ligefrem er sunde

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-02-04 14:39

>ScaryMary.

Så gør jeg det - Hvis din far siger det, er jeg helt rolig - er jo ikke meget for uvidende at gnaske svinegonader i mig.

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 06-02-04 14:51

Uhh hvad er svinegonader for noget? det lyder ulækkert, men er måske bare en samlet betegnelse for (tæer, hale, ører, øjne, tunge, hud, ben, rygmarv, brusk, sener, genitialer og andre bløddele som blod og saft samt diverse opfej.)
ja for det er sandelig ulækkert

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-02-04 14:53

>Scary Mary.

Svinegonader.... Spørg din far... eller Frida

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-02-04 14:54

>Scary Mary

Er det virkelig rigtigt, at du er morgengrim??

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-02-04 14:58

>Scary Mary

Jeg vil spare dig for at rende til din far eller Frida - Gonader er en samlet betegnelse for testikler og ovarier - ikke speciet appetitligt i spisesammenhæng

[citat]
gonade -n, -r (gr. gone sæd) kønskirtel (testis» og ovarium»
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 06-02-04 15:00

Du følger sandelig godt med Ram2. Ja jeg er meget morgengrim. Næsten lige så grim som Frida

Uhh hun kommer vist nu. Take Care

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-02-04 15:03

Scary Mary.

Frida er da ikke grim om morgenen... heller ikke om morgenen

ILM - Hyg jer.....

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-02-04 05:06

Det er vist morgen nu - og jeg har lige tjekket om jeg er morgengrim
Hmm.... det syns' jeg faktisk ikke, men måske er det fordi jeg ikke har
været i seng endnu

Frida...

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 07-02-04 15:26

Hej Frida
Nu er du garanteret morgengrim*lol* Fy da. Det blev lidt for vildt igår ik?
Personligt vil jeg mene at jeg ligner en Hotdog idag. Med det hele

Thomas hvorfor svarer du ikke når man nu er så venlig at maile til dig?

Kh Lena

Godkendelse af svar
Fra : sommerflirt

Dato : 19-02-04 15:33

Tak for svaret ram2. hehe jeg vil aldrig mere spise pølser.
Scarymary tak for mailen,men desværre er det jo ikke dig jeg henvænder mig til

hilsen thomas

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 22-02-04 08:32

øvvvvvvv Thomas. Du er da en værre flirt.

Kh Lena.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-02-04 09:12

>ScaryMary

Davs du - er du kommet på plads??

Hvordan kunne du dog flytte fra Frida - Hun er fan.. en dejlig pige

Ram

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 23-02-04 12:07

Hej Ram2

På plads og på plads*lol* det begynder da at ligne andet end en knaldhytte.
Du har ret i,at Frida er dejlig pige,og jeg lider allerhelvedes kvaler og savner hende og hendes grineflip enormt meget

Jeg har lige ringet til hende,men hun svarer ikke.
Hun er vel ikke daffet til København igen

Kh Lena

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 13:13

Hej Lena

JA ... ting tar tid, jeg mener at komme på plads. Men det er vel osse dejligt at starte "forfra" på en måde. Få luget lidt ud i alt det gamle lort man ikke nænner at smide væk ellers,

Nej desværre er Frida ikke i København nu. Kunne ellers godt tænke mig det.

Nej hun er.... øhhh...... det er vist en offentlig kanal vi ævler på, så hvis du vil vide noget eller ha en sludder, så skriv lige til zonker@hihi.dk - hvorefter jeg skal dirigere dig videre til mig. Så skal du få besked om Frida Men indtil da, kan jeg sige, at hun er i god behold.

Hold da kæft ,.... hendes grineflip..... ja hun fik lige et i København... ret underholdende

Hav det godt og skriv endelig.

Ram