/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
BILLIGE reservedele www.atmcteknik.dk og~
Fra : hakkinen
Vist : 651 gange
10 point
Dato : 22-01-04 23:31

Hvis nogen skulle ligge inde med en brugt bagdæmper til en Suzuki SV650S/2001, så vil jeg meget gerne høre nærmere!!!

Må sq lige fortælle om, at jeg for et par dage siden bestilte og modtog en masse lækre reservedele, såsom komplet kædekit, 2 forbremseskiver/klodser, nye kabler og en del andet mm. fra firma AT MC Teknik til min SV650S'er, som lige skal ha' en mindre opfrisker inden vi nu skal ud og trille for alvor snart Det var virkelige gode kvalidele i den helt rigtige kvalitet, som jeg ikke mindst blev chokeret over grundet deres kanon lave pris, som jeg fik fandt og fik oplyst på hjemmesiden www.atmcteknik.dk Og ikke engang de Tyske priser jeg har sammenlignet med kunne være oppe imod deres…….. Så tag lige en tjekker på deres fede priser, hvis i skal bruge parts! PS: De er i øvrigt vildt flinke at snakke med, og ved sq hvad de snakkede om.

Hygge alle kværnere, og håber snart foråret kommer så vi kan få luftet dyrene

Hakki

Kommentar
Fra : hakkinen

Dato : 22-01-04 23:38

Hov glemte at skrive bagdæmperen skal være en Öhlin

Kommentar
Fra : Dyret29

Dato : 22-01-04 23:51

hey hakki
Ja, jeg håber dæleme også snart der blir vejr til at få liv i knallerten igen Har iøvrigt også handlet hos ATMC-Teknik et par gange, og de har nemlig hamrende gode og billige reservedele og en rigtig god service ja!

Kan dog ikke hjælpe dig med en øhlin bagdæmper desværre

hilsen Dyret på CBR600F-1999

Kommentar
Fra : zipsniper

Dato : 26-01-04 22:24

Hey Hakkinen tak for linket.
hilsen Jens op en DT125R.

Kommentar
Fra : zipsniper

Dato : 26-01-04 22:29

PRøv også siden www.dinmc.dk