/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
ang fireball harddisk
Fra : mlvj
Vist : 349 gange
20 point
Dato : 21-01-04 22:21

Hej er der nogen der kan hjælpe med at finde produkt info på en Quantum fireball 6,4AT P/N SE64A011 Rev 01-B jeg kan ikke finde noget, eller er der nogen der ved om det er en 7200omd disk.?

Kommentar
Fra : Faur_the_one

Dato : 21-01-04 22:40
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-01-04 22:53

Dette må besvared it spørgsmål:
http://www.maxtor.com/en/documentation/pdf_specifications/fireball_640_ata_specifications.pdf
Det er åbenbart et Maxtor produkt og tilsyneladende er der tale om 5400 .

Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 21-01-04 22:57

Hej mlvj..
Dette er siden hvor du kan finde FIreball SE informationer:
Maxtor fordi de har overtaget produktet.

http://www.maxtor.com/en/support/products/ata/legacy/fireball_se/index.htm

mvh
Jens

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 21-01-04 22:59

OK Bjarne, du kom først - Stod i svaret medens jeg fandt informationerne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-01-04 23:03

Ja sådan er det jo, og jeg tror endda at han får den helt rigtige fil selv om det er lidt svært når maan ikke selv læser etiketten.

Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 23:24

Med den størrelse er det næsten sikkert det ikke er!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-01-04 23:25

begrund

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-01-04 23:26

Hvis du mener de 7200 så har du da ret tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 23:28

netop ikke en 7200, hvar det ikke det der var spørgsmålet?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-01-04 23:31

->tedd Jo jeg fandt frem til at det er 5400 jeg forstod bare ikke din kommentar

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 23:33

Fordi det først blev almindeligt med 7200 med større diske. Og jo det var dig der svarede på det først! Bare lidt PC historie fra mig!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-01-04 23:34

Jeg er lidt i tvivl om modellen fordi der ikke er noget der hedder 6.4 AT, men det er helt sikker nede i den lidt lavere ende af det der kaldes Fast ATA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-01-04 23:37

Nej han mener 6.4 gb. Eller det tror jeg!

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 21-01-04 23:39

Det kunne måske også være denne, men det ændrer intet på omdrejninger
http://www.maxtor.com/en/documentation/pdf_specifications/fireball_st_ata_specifications.pdf

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-01-04 23:41

Jeg finder HD her: http://www.maxtor.com/en/support/products/archive.htm
Hvis nogen er interesseret.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 22-01-04 01:44

P/N Søgning:
QUANTUM QM36400SE-A - 6.4GB 3.5 IDE LP FIREBALL SE Drive.

This Drive Also Goes by The Following Part or Model Numbers
SE6400AT SE64A011 SE64A101 SE64A103 SE64A2F1 SE64A461 SE64AT SE64A

SÅ det er altså et SE drive..
Min oprindelige maxtorlink er rigtig.
http://www.maxtor.com/en/support/products/ata/legacy/fireball_se/index.htm

mvh
Jens

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 12:36

JNentT:Ja og hvad så 5400 omdr er rigtig hvad leger du egentlig du må være enormt hungrende efter anerkendelse eller er det point, dcedr e rjo 20 i dette spgsm.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 13:34

Slutbemærkning:
Undskyld at jeg skrev dit Nick forkert JensT.
Det eneste svar her der er kvalificeret i forhold til selve spørgsmålet er Tedd's kl. 23,33 svar hvor han jo netop fortæller essensen i det her, at en 6.4 gb harddisk er klart fra før man lavede 7200 omdr. drev, at andre heriblandt jeg selv så har brugt meget tid på at finde faktaoplysninger er helt unødvendigt, og lad os nu se om spørgsmålet over hovedet bliver lukket for det er der jo mange der ikke gør. I går fik jeg da æren af at finde en løsning og han takkede, men lukkede ikke spørgsmålet.
God vind til alle
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 22-01-04 16:44

Tak for svaret BjarneD.