/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Maxi
Fra : vespabravo
Vist : 459 gange
40 point
Dato : 21-01-04 12:02

Hej alle sammen...

Jeg skal bruge en 15mm kaburator, til min maxi. Er der nogen der ved, om west imports 15mm micra er god? Eller om der er en anden der er god og billig???

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 21-01-04 14:49

Det plejer at være godt nok det han har, så hvorfor ikke....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-01-04 17:07

Han har både noget godt og skidt, nu er Micra ikke regnet for noget særligt, hvorimod Amal, Bing og Delorto er regnet for de bedre, og man kan få reservedele til dem, men det afhænger også af hvor stor din bespænding er. Der er ikke meget ide i at købe en der ikke passer, og så skal til at have drejet skiver mm, for at få den tæt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 22-01-04 11:57

hejsa!!!
Jeg har lige købt en 15mm Bing kaburator hos STC til min maxi K for 565kr... Den er kommet til at kører overraskende godt og har fået et næsten unaturligt godt optræk, så det kan jeg kun anbefales...www.stc-tuning.dk...... ellers har jeg også set den samme Bing-kabu hos www.protuna.dk til kun 495kr, men valgte at købe den hos STC, da protuna tit forhandler noget bras...!!! Bing er næsten de dyreste Kabu'er på markedet, men du får også noget for pengene..!

-Bambusneger

Accepteret svar
Fra : KennethJ

Modtaget 40 point
Dato : 27-01-04 14:47

Fuck bing man, jeg har sq en 20mm. dellorto karburator den sparker røv og så er den også billiger og virker meget bedre

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 27-01-04 16:30

Ta en snak med Kim hos west import om det, han er sgu go nok...
Har kun god erfaring med ham, han skal nok hjælpe dig...

Kommentar
Fra : vespabravo

Dato : 28-01-04 16:04

Tak for hjælpen alle sammen...

Til Kenneth J. Jeg har også tænkt på delorto 20mm, men den kører ikke så godt til lovlig cylinder. Men jeg har lige fået det tilbud, at bytte min lovlig cylinder med plumb, til en 45 mm, og en lovlig uden plumb... Og det har jeg sgu tænkt mig at gører... Og så vil jeg også købe en delorto 20mm, til den der 45mm...

Hilsen VespaBravo

Godkendelse af svar
Fra : vespabravo

Dato : 28-01-04 16:05

Tak for svaret KennethJ.