/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Datakabler til Siemens
Fra : vaedderen
Vist : 288 gange
50 point
Dato : 20-01-04 14:16

Hej
Nogen der ved, hvor man kan købe datakaber til Siemens telefoner? Originale såvel som uoriginale.
Jeg forestiller mig, man et eller andet sted kan købe en samlet pakke med kabler til alle Siemens telefoner på markedet.

Hilsen Jens

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 20-01-04 14:33

hejsa
Har du prøvet
www.mobilkabler.dk
m v h

Kommentar
Fra : vaedderen

Dato : 20-01-04 14:38

Ja, har prøvet www.mobilkabler.dk, men de har så vidt jeg kan se ikke kabler til Siemens telefoner

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 20-01-04 19:57

Hvilke siemens telefoner er der tale om??
Hvad skal du bruge dem til? Er det til unlock så skal det være uorginale.
Jeg har til alle de nye siemens (C55/C60/MC60/M55 og så vidre) pris 125,- kr + evt. porto.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : vaedderen

Dato : 20-01-04 22:28

Hej Dan.
De skal bruges til unlock.
Den pris du har, er det pr. stk. eller samlet for alle kablerne?
Det ville dog være rart med kabler til ALLE Siemens telefoner.

Hej fra Jens

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 20-01-04 22:57

Det er for 1 kabel. Passer til alle X5X + X60 + MC60 altså alle de nyere Siemens.
De kan selvfølgelig også afhentes i butikken på Det Blå Marked i Randers.
Lørdag & Søndag fra 10 til 17:00
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : vaedderen

Dato : 20-01-04 23:16

OK, på den måde.
Men det er nok billigere at sende det fremfor at hente det i Randers. Det er ret dyrt at komme fra Sjælland til Jylland

Jeg kigger lige på din side og bestiller hos dig.

Sov godt, det er sengetid og jeg skal desværre på job igen imorgen

Hej fra Jens

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 20-01-04 23:39

Ja det er beklageligt at jeg ikke har en afdeling på sjæland.. men måske det kommer senere..
Godnat og sov godt!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : nokkel

Dato : 22-01-04 16:39
Kommentar
Fra : J0kerMan

Dato : 22-03-04 01:27

Noen som har testet ut http://www.unlockkbh.dk/visUnlockFormular.php ??? Fungerer den virkelig til alle Siemens modeller? MC60 også?

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 22-03-04 19:34

Ja hvis man er så DUM at man betaler 1000,- kr for det kan du jo ligesågodt betale de 500,- som siemens vil have for den samme kode... Så jeg tror det ikke...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:50

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag