/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
køb af ny mobil
Fra : sister27
Vist : 407 gange
300 point
Dato : 28-03-02 15:30

Hej
Spørgsmål fra en total uvidende pige.
Jeg har en mobiltelefon, men ønsker at købe en ny. Jeg er glad for mit mobilnummer og for mit mobilselskab(Telmore). Hvilke muligheder har jeg??? Jeg har hørt at man godt kan bruge sit simkort i en ny mobil, men kan man også det når de er simlocket?? I så fald, hvad gør man så. De telefoner uden abbonnement er altså for dyre.
Hilsen sister27

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-03-02 20:59

"sister27" <sister27.news@kandu.dk> wrote in message
news:dDFo8.3731$iY5.127013@news010.worldonline.dk...

> Spørgsmål fra en total uvidende pige.
> Jeg har en mobiltelefon, men ønsker at købe en ny. Jeg er glad for mit
> mobilnummer og for mit mobilselskab(Telmore). Hvilke muligheder har
> jeg??? Jeg har hørt at man godt kan bruge sit simkort i en ny mobil, men
> kan man også det når de er simlocket?? I så fald, hvad gør man så. De
> telefoner uden abbonnement er altså for dyre.

1. Køb en telefon, hvor der bliver brugt TDC mobilnet, og betal evt.
abonnement i 6 månedere, og luk.
2. køb en telefon, flyt til selvskabet, og flyt tilbage til telmore efter 6
månedere.
3. Køb en telefon, få den låst op, og betal abonnement til det selvskab du
har købt telefonen hos.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-03-02 11:28

1. køb en telefon ved telia med taletid og vent ca 1-2 uger og bed så om din
netværkskode...
hvis du er hendig får du den

har prøve det før og det virker
"sister27" <sister27.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:dDFo8.3731$iY5.127013@news010.worldonline.dk...
| Hej
| Spørgsmål fra en total uvidende pige.
| Jeg har en mobiltelefon, men ønsker at købe en ny. Jeg er glad for mit
| mobilnummer og for mit mobilselskab(Telmore). Hvilke muligheder har
| jeg??? Jeg har hørt at man godt kan bruge sit simkort i en ny mobil, men
| kan man også det når de er simlocket?? I så fald, hvad gør man så. De
| telefoner uden abbonnement er altså for dyre.
| Hilsen sister27
|
| --
| Leveret af:
| http://www.kandu.dk/
| "Vejen til en hurtig løsning"
|

Accepteret svar
Fra : McOle

Modtaget 300 point
Dato : 08-04-02 13:38

Du kan bruge dit gamle simkort, hvis du kan få fat i en ny telefon der er simlocked til Telmore.