/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Udstødning på en Suzuki GSX 600 F 1995
Fra : macon
Vist : 1645 gange
100 point
Dato : 28-03-02 12:49

Nu er jeg ved at erhverve mig en Mc'er Suzuki GSX 600F fra '95, og har et spørgsmål.
Da der er org. udstødning på denne mc, er lyden jo ikke alt for "sprød" og nu er mit spørgsmål så om det kan betale sig at skifte min udstødning til f.eks. laser eller Cobra og hvilken der er bedst !!
Jeg skal have en komplet udstødning, men kan man selv montere den ( har skruet lidt på cross'ere engang )
Gerne lidt råd med hvor jeg skal købe udstødningen og evt. priser, og hjemmesider..

Thanks guys ( and girls )

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-03-02 21:57

Jeg har en brugt (ca. 2 mdr.) Arrow som har siddet på en bandit. Mellemrør
medfølger, men jeg ved ikke om det er det samme til din maskine. Motoren er
dog den samme som mon ikke ?

Nypris var 4.500 og den sælges for 2000.

Hvis du er interesseret så skriv en mail.

Mvh Mikkel
"macon" <macon.news@kandu.dk> wrote in message
news:BgDo8.3679$iY5.122809@news010.worldonline.dk...
> Nu er jeg ved at erhverve mig en Mc'er Suzuki GSX 600F fra '95, og har
> et spørgsmål.
> Da der er org. udstødning på denne mc, er lyden jo ikke alt for "sprød"
> og nu er mit spørgsmål så om det kan betale sig at skifte min udstødning
> til f.eks. laser eller Cobra og hvilken der er bedst !!
> Jeg skal have en komplet udstødning, men kan man selv montere den ( har
> skruet lidt på cross'ere engang )
> Gerne lidt råd med hvor jeg skal købe udstødningen og evt. priser, og
> hjemmesider..
>
> Thanks guys ( and girls )
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 100 point
Dato : 29-03-02 11:56

Hej Macon
Du får ikke umiddelbart noget ud af at skifte udstødningen alene , men lyden og udseendet er noget federe.
Det er ikke svært at skifte selv , så gå du bare igang.
Den fra banditten kan du ikke bruge da den ikke er helt mage til , du får bl.a. brændt bundkåben i stykker, desuden har banditten 77hk og den anden har 86hk.
Den største forhandler/importør i DK er : www.holtugmc.dk
Håber dette kan hjælpe og tillykke med din kommende mc.

Mvh.Masteraugust

Godkendelse af svar
Fra : macon

Dato : 29-03-02 13:09

Thanks Masteraugust.

Det var heller ikke ment som effekt at jeg ville skifte udstødningen, men mere LYDEN... En motorcykel skal da lyde af noget ( personlig mening )

kunne også tænke mig lidt råd om hvilken der var bedst lyd i, og klart af de modeller at jeg kunne montere på min cykel...