/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Undskyld til annvibeke
Fra : Gamli
Vist : 603 gange
20 point
Dato : 27-03-02 10:55

Det kan kun undskyldes med for lidt erfaring at jeg har "afvist" dit svar. Det må du undskylde, jeg synes dit svar er udmærket.
Tak til dig og alle de andre der svarede på mit spørgsmål.

Gamli

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 27-03-02 11:24

Sørens svar er jo lisså rigtigt...
...så tænk ikke mere på det - men tak for kommentaren!

God påske til ALLE med tilknytning til www.kandu.dk
vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : Hooney

Dato : 11-07-02 14:39

ICQ jeg har alm messinger.Kan det bruges

Kommentar
Fra : Hooney

Dato : 11-07-02 14:49

Undskyld.Jeg er helt grøn i kandu. Beskeden er ikke til dig SORRY

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 07:47

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Kommentar
Fra : Hooney

Dato : 19-07-02 14:06

øøøhhhhh....... hvordan gør jeg så det?? jeg kan ikke umiddelbart se at jeg kan lukke nogle steder!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-06-03 16:20

Du accepterer et af svarene og giver det point. Så bliver det lukket.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-02-05 16:11

Oven over hvert spørgsmål sidder der "accepter som svar" (eller noget lign.). Der trykker du på den du synes har besvaret dit spørgsmål bedst.
Hilsen Jette