/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
min p900 vil ikke forbinde til pc`en
Fra : mj_sniper
Vist : 285 gange
240 point
Dato : 18-01-04 18:17

har installeret alt det medfølgende software, dvs pc-suite osv. men kan ikke forbinde
til pc`en....hver gang jeg prøver skriver den efter kort tid en fejlmeddelse, hvor der står at MrouterRuntime har fundet en fejl og afslutter...har åbnet for Comporten og har kontrolleret firewallen.Har prøvet at installere/afinstallere softwaren på pc`en mange gange og fået det til at fungere et par gange(ca. 3 min) hvorefter forbindelsen bliver afbrudt igen...har også fået prøvet at få en feljmelding som FATAL ACCES og derefter bliver programmet afbrudt...tror efterhånden at fejlen kan ligge i telefonen!!!
jeg håber virkelig nogen gider bruge et par minutter på at hjælpe, så jeg kan komme videre i brugen af min telefon!!
på forhånd tak.....

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 240 point
Dato : 19-01-04 05:40

Jeg ville meget gerne hjælpe dig, men jeg kender desværre ikke noget til p900.
Men har du prøvet at henvende dig hos SonyEricson’s support?
Ellers kan du finde det her: http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start
Derudover finder du her et forum, hvor du sandsynligvis kan få hjælp med dit problem:
http://www.gear-online.dk/index.php/forum/show/mid=190
Så jeg vil foreslå, at du indtil videre lader dit spørgsmål stå åbent her og samtidig stiller det de andre steder – så skulle der da være en chance for at få problemet løst.

Kommentar
Fra : mj_sniper

Dato : 19-01-04 22:15

tusind tak for hjælpen......har talt med support hos sonyericsson og problemet er nu løst
mvh michael

Godkendelse af svar
Fra : mj_sniper

Dato : 19-01-04 22:18

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-01-04 22:27

Det var da dejligt at høre.

Selv tak.