/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
bruge pc mens tvout
Fra : janinna
Vist : 362 gange
200 point
Dato : 18-01-04 15:06

er det muligt at bruge pc mens der ses film på tv med tv out? og hvis hvordan?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-04 15:22

Hvad mener du med at bruge pcén
Hvis du ser en film på din skærm kan du da alligevel ikke lave andet.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-01-04 15:49

Ja det kan du i teorien godt, men den vil arbejde så langsomt at det er en ynk, og du ricikere at billedet hakker på TVèt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-01-04 15:57

geforce 3 understøtter det ikke,4 skulle....
se hvilket kort du her:
start-kontrol panel-system-enehåndtering-skærmkort

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 18-01-04 16:36

Hvorfor prøver du ikke??

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 19-01-04 17:18

jo men hvordan

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 01-03-04 09:49

Du skal jo forbinde dit skærmkort (Det kort hvor din monitor er forbundet bagpå) til TVèt.
Det kan du kun gøre hvis kortet har en extra udgang til TV/Video.
Det er kun lidt dyrere skærmkort(også kaldet grafikkort), der har det der kaldes TV-out.
Men hvis din comp. har TV-out, kan du med et kabel se de film du har på computeren, dog skal du først indstille computeren til at sende ud af det bagerste stik (På grafikkortet)
Men som sagt før, kan du nok ikke lave noget samtidig på computeren, undtagen den er af nyere dato, og dermed hurtig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-05-04 07:42

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-08-04 07:21

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 09:37

Jeg står af her.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 12-01-06 11:17

Tak for svaret pallebhansen.