/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
problem med open gl
Fra : zero200
Vist : 379 gange
200 point
Dato : 18-01-04 13:10

hej jeg har efter ny instal af xp pro fået et problem med at spille wolfenstien online får denne besked

ET 2.55 win-x86 May 27 2003
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\pak0.pk3 (3725 files)
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\mp_bin.pk3 (4 files)
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1/etmain

3729 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found Intel Pentium III
Bypassi

er der en somk kan hjælpe det virket før og den siger at open gl not could load subnet

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 18-01-04 13:13

Har du efter XP instaleringen
geninstalleret spillet - og har du de rigtige driver til kortet?

Mvh KoL

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-01-04 13:27

windows xp indstallere sin egen >>geforce driver<< uden support for openGL så gør som kool siger,
indstallere driver til dit kort,sikkert fra cdrom eller find den nyeste på kortes hjemmeside,hvis det er
geforce så her:
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_53.03

Kommentar
Fra : zero200

Dato : 18-01-04 13:30

hejza jeg har hentede den nyeste driver det er et voodoo 3 og spillet er ny instlleret

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-01-04 13:37
Kommentar
Fra : KooL

Dato : 18-01-04 13:40

Eller se på spillets HP , eller en fan side. om der er en patch der ordner XP bugs.

Mvh KoL

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 210 point
Dato : 18-01-04 13:40

se :
http://www.voodoofiles.com/8560
se om du kan finde dit korts driver,sikkert en beta...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-01-04 14:47

start-kontrol panel-system-hardware-enehåndtering-skærmkort-
dobbelt klik på woodoo3,vælg fanen driver- klik opdate-søg ikke jeg vælger selv driver-
har cd/diskette-find plaseringen af den-selvom den siger den ikke er signaleret af xp,
indstallere,genstart-prøv.......

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-01-04 15:55

prøv osse med den direktX driver der sikkert er på cdromen til spillet

Godkendelse af svar
Fra : zero200

Dato : 18-01-04 22:04

Tak for svaret xou. det var en super fed driver bedre end den jeg havede før det køre som i fløde