/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
kortlæser/skriver
Fra : blatzy
Vist : 1090 gange
100 point
Dato : 17-01-04 16:35

hvor finder jeg en kortlæser/skriver .jeg kan bruge til min symaskine .den skal kunne gemme
læse mønstre fra program hvorefter kortet puttes i symaskinen. kortrt er 512MB.
hilsen basset

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-04 16:36

Det må jo være fabrikanten af symaskinen der ved noget om det.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 17-01-04 17:43

hvad er det for en type kort?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-04 17:58

Dertil hører driver og programvare som kan kommunikere
med symaskinen.
Find fabrikantens hjemmeside og læs om tilbehør.

Kommentar
Fra : blatzy

Dato : 17-01-04 18:12

det hedder husqvarna reader/writer kit
og kortet embrodery card 512kB

Kommentar
Fra : blatzy

Dato : 17-01-04 18:16

har fundet et softwareprogram fra usa. men mangler en reader/writer der kan læse fra computeren og hvor kortet kan bruges i symaskinen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-04 18:26

Hvad hedder maskinen?

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 17-01-04 18:56

kig forbi www.videodatagruppen.dk
og deres multipro brænder den vil nok kunne gøre det du vil...
held og lykke
fox

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-04 19:01

Dette fandt jeg på Husqvarnas hjemmeside. Ser ud til at du skal købe reader/writer hos dem,
programmet overføres via et "d-card" hvordan det ser ud vises ikke.

d-Card Reader /Writer kit til Designer II. Reader /Writer kit til Rose og #1+ / Orchidea
Overfør design til broderikort eller d-CardsProfessional Embroidery System
kan bruges direkte med Designer I.
Indeholder ni Husqvarna Viking programmer, der giver dig ubegrænsede muligheder for at skabe design af professionel kvalitet.

d-Card Reader /Writer kit til Designer II. Reader /Writer kit til Rose og #1+ / Orchidea
Overfør design til broderikort eller d-CardsDigitizing Plus Skab broderier fra Clip Art, billeder, tegninger og fotos.
Stitch Editor Plus Rediger dine motiver og skab nye broderier.
ReSize Plus Ændr størrelsen af alle motiver.3DConvert & Sort
Konvertér design fra forskellige formater og reducer antallet af trådskift.

Kommentar
Fra : blatzy

Dato : 17-01-04 19:01

husqvarna rose

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-04 19:02
Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 17-01-04 19:05

retter lige linket til www.videoogdatagruppen.dk
Sorry
mvh
fox

Kommentar
Fra : blatzy

Dato : 17-01-04 19:05

til Teil.
ja det ved jeg godt ,men det kunne jo være man fandt noget der er billigere for det lille softprogram fra husqvarna koster 5000 kr. og så kommer kortlæseren

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-04 19:08

Så længe vi ikke ved noget om typen, "d-card" siger jo ikke meget.
Er det svært at finde et substitut. Softwaren kan måske købes billigere
i USA, der findes et større udbud.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 17-01-04 19:10

man kunne jo også søge på emule kazaa og lign

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-04 19:13

Det vil sige, du er utilfreds med prisen på softwaren.
Hardwaren er jo ikke problemet, som du giver udtryk for.

Kommentar
Fra : blatzy

Dato : 17-01-04 19:13

til.Fox mulder har prøvet kazaa der kan jeg ikke finde noget

Kommentar
Fra : blatzy

Dato : 17-01-04 19:16

til Teil
jo det er åbenbart hardwaren der er problemet

Kommentar
Fra : blatzy

Dato : 17-01-04 19:18

softwaren i USA koster 700 kr.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-04 19:20

Så skal du finde hardware til en god pris.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 17-01-04 19:29

det findes på emule har kigget

Kommentar
Fra : blatzy

Dato : 17-01-04 19:35

til Fox mulder
prøver at se
om jeg kan finde emule

Kommentar
Fra : blatzy

Dato : 17-01-04 19:57

til Fox mulder
jeg kan ikke finde det, men det er jo ikke sorftwaren jeg skal finde der er kortet

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 17-01-04 19:59

emule findes på www.emule-project.net
og kort og brænder kan købes hos eks. www.videoogdatagruppen.dk
mvh fox