/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
julekalendere
Fra : daniella1
Vist : 601 gange
50 point
Dato : 17-01-04 14:12

jeg vil lige høre om der er nogen der her julekalenderene Alletiders nisse og Alletiders jul(jeg mener det er det de hedder) tilsalg. så vil jeg rigtig gerne købe dem.
hvis du har kan du skrive til mig på daniella1@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 17-01-04 14:27

hejsa
prøv en annonce på
www.dba.dk
eller www.guloggratis.dk

Kommentar
Fra : DKziclow

Dato : 19-01-04 02:54

Mange af de sider som sælger brugt har alt muligt i den dur, ellers kan du indlægge annocer på de sider som fortæller at du er interreseret i at købe dem. fx som grausen skriver www.guloggratis.dk - Den bruger jeg selv og der er meget som kan bruges der inde, har faktisk fået alt det som jeg har "spurgt" efter der inde, så prøv det!

DKziclow

Kommentar
Fra : daniella1

Dato : 19-01-04 16:30

Det har jeg desværre allerede prøvet:( men der har ikke været nogle der ringede, så jeg tænte at jeg ville prøve her.

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 01-02-04 22:44

Alletiders Jul kan du finde på dvd, på: http://shopping.jubii.dk/filmshop/product.aspx?ProductID=181580

Hilsen Rasmus / Botsy

jeg skal nok skrive hvis jeg finder "alletiders nisse"

Accepteret svar
Fra : peace135

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-04 22:08
Godkendelse af svar
Fra : daniella1

Dato : 24-02-04 18:05

Tak for svaret peace135.