/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tak for hjælpen >ans
Fra : ellebye
Vist : 390 gange
300 point
Dato : 15-01-04 20:33

Jeg vil gerne sige tak til jer 3 som har om ikke gjort livet lidt bedre for mig så i hvert fald givet mig nogle steder jeg kan se om jeg kan få det.

Jeg lukke spørgsmålet ved den første >Teil men jeg giver både >ans og >BjarneD det samme pointantal som seperat. Jeg ved godt ovs. men på den anden side, er det den eneste måde JEG kan sige tak på fysisk det er ved point.

Jeg skal lige tilføje, at jeg blev påkørt af en anden bil, hvis fører havde hele skylden, så jeg har da fået noget økonomisk erstatning. Det eneste disse penge IKKE kan give mig er heldbredet tilbage. Endnu engang tak.

Og til dig >bauchmann vil jeg også sige tak for dit indlæg, og håbe alt godt for dig.

Med venlig hilsen
Ellebye

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 300 point
Dato : 15-01-04 23:21

ellebye

Jeg vil ønske dig en god ferie. Håber på at varmen også kan være en lindring.
Fortsæt din kamp mod myndighederne, når du kommer hjem.
De glemmer måske dig, men du skal ikke glemme dem.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 15-01-04 23:48

Du har helt ret, varmen er virkelig god ved nakken, og i det hele taget blot det at komme væk fra det hele.

Endnu en gang tak for hjælpen.

Mvh
Ellebye