/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vibrator på Ericsson R600
Fra : rusty82
Vist : 560 gange
20 point
Dato : 15-01-04 14:20

Jeg har lige fået en Ericsson R600, men vibratoren virker tilsyneladende ikke. Jeg har været inde i "Opsætning", "Lyde & alarmer", "Vibrator", "Til", men den virker stadig ikke. Er det fordi den er i stykker, eller er der noget jeg kan gøre???

Mads

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-01-04 15:06

Prøv at vælge "Fra" i stedet for.

På min Siemens M55 undrede jeg mig i starten over, at vækkeuret
ikke virkede, når jeg dog havde slået det til - men så viste det sig,
at det var blokeringen af vækkeuret, jeg havde slået til.
Så efter at jeg har sat det til "Fra", virker vækkeuret udmærket.

Måske gør det samme sig gældende med vibratoren på din Ericsson.
Det er da i hvert fald værd at tjekke.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-01-04 15:09

PS! Hvad angår vibratoren, skal jeg godtnok vælge "til", før den virker, men det
behøver jo ikke at være det samme på alle telefoner.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-01-04 15:12

PPS! Hvis du mangler en manual til din telefon, kan du
hente/læse én her:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp

Accepteret svar
Fra : brodal007

Modtaget 20 point
Dato : 15-01-04 19:49

jeg har selv haft en r600 og når den var i opladeren virkede vibratoren ikke, har du din i opladeren nu????

Kommentar
Fra : rusty82

Dato : 15-01-04 19:59

Nej den er ikke i opladeren....

Og tak for manualen.....

Godkendelse af svar
Fra : rusty82

Dato : 19-01-04 19:17

Tak for svaret brodal007.