/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Lille hjlp med dias film!
Fra : bimbobo2
Vist : 365 gange
50 point
Dato : 15-01-04 13:04

Hej,
jeg vil gerne bede nogen af Jer om hjælp.
Min søn skal præsentere et projekt i skolen der vedrører lysegenskaber.
Derfor har vi bl. a. brug for et stump DIASFILM og ikke film til almindelige billeder.
Den SKAL være en stump af diasfilm som er FREMKALDT med som er blevet "sort" p.g.a. fejl i eksponeringen eller andre årsage. Størrelsen er ligegyldigt, men des større des bedre, da forsøget kan kræve flere tests.
Er der nogen, der har sådan en og er villige til at ofre 4,50 i porto...
så venligst send en mail til bimbobo2003@yahoo.dk
Er det virkeligt et problem vil jeg sende et frimærk som erstatning.
MVH

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 15-01-04 14:21

smut forbi en fotohandler der fremkalder film og dias, de fleste har nok sådan et dias til at ligge,
eller de kan fremskaffe det til dig hurtigt.

vh
dorthe

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 15-01-04 14:27

Tak for svaret...
Allerede gjort.. 3 steder havde den ikke...
Please, svar kun hvis du har den selv..
Jeg skal nok søge videre, men der er mange forretninger her i Århus, og undskyld, jeg gider ikke ringe/besøge alle!

Kommentar
Fra : faetter72

Dato : 24-01-04 07:00

Hejsa.

Hvor stort et stykke drejer det sig om , og i hvilke størrelse skal det være, 24x36 eller 4,5x6 ?????

Med venlig hilsen

faetter72

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 24-01-04 09:51

tak fætter 72,
jeg har løst problemet... og har fået fat i noget diasfilm...
Jeg vil gerne sige, at det virker og der er ikke rød øje mere på billederne.
Tak for svaret.