/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Babysvømning på et hold i København
Fra : thomasfrank
Vist : 744 gange
50 point
Dato : 14-01-04 22:03

Hej!

Har i erfaring med babysvømning på hold, i København eller i oplandet?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 14-01-04 22:23

I kildeskovshallen er der babysvøm om tirsdagen m. en der hedder Hanne som instruktør.
Du må ringe til hallen for at få nummer. Det er ok svømnning
Tina H

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 14-01-04 22:48

Jeg har gået til babysvømning i DGI byen en gang om ugen, hvor der var flere på holdet.
http://www.dgi-byen.dk/index1.php?pageid=55&c=54#

Det er et rigtig godt sted. Renligt og 37C...

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 04-03-04 18:39

Hejsa

Fandt du en svømmehal?!

Kommentar
Fra : thomasfrank

Dato : 05-03-04 09:57

Ja, vi er startet i dgi byen, det er super, dog er undervisningen ikke helt i top, man er overladt til sig selv.