/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha slider til salg!!!
Fra : chapsen
Vist : 1272 gange
200 point
Dato : 14-01-04 21:05

Hejsa jeg har en slider fra 2001 som jeg skal have solgt pga. skal til at købe bil.

Motor: 47mm polini cylinder, metrakit potte, malossi membran ok ikke mere men den kører utroligt godt kan evt. sælges uden tun den har kørt ca 10.000 km og jeg har haft meget glæde af den har ikke lyst til at sælge den men det kniber lidt med penge til bil så det bliver jeg nødt til. den er blevet stylet for mange penge ca 3500. og den er utrolige fed har ikke oplevet andre folk sige andet end det men her er et link til den http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=645
men hvis der er nogle der er interreserede kan i ringe på 29213305 og give et bud.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-04 21:39

Øhh er du ikke gået forkert det her er da ikke den blå avis Mvh Sune

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 14-01-04 21:42

Hejsa
Du kunne jo prøve
www.dba.dk
eller
www.guloggratis.dk
eller du kunne oprette dig som bruger på
www.qxl.dk
og sætte den på auktion, der er mulighed for at sætte en mindstepris også

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-01-04 21:08

Hej.
Lad os evt. starte en form for auktion her.
Første bud lyder på 3500,- fra Mordex.

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 19-01-04 20:40

he he he du må da have spist noget du ikke kunne tåle mordex du er da gået helt fra forstanden!!!

Kommentar
Fra : mrmujak

Dato : 21-02-04 17:56

jeg satser 3550kr.....

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 22-02-04 12:06

i er da rablende sindsyge

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 18:56

Har du fundet ud af det?
For det er vist tid til at lukke.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 18:21

Har du tænkt dig at lukke????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:45

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag