/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tim Cristensen på DVD
Fra : webgun
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 14-01-04 19:28

Der er vel ikke tilfældigvis nogle som har hørt om Tim Cristensen har planer om at udgive en DVD video?????
Jeg så ham på DR1 i Boogi special i anledning af udgivelsen af Honeyburst.Hold da kæft hvor de bare skød den af for hårdt!

Accepteret svar
Fra : AarhusGF

Modtaget 60 point
Dato : 14-01-04 20:04

Han udgiver ikk en DVD foreløbigt.
Han har ikk talt om det og jeg ved han er i fuld gang med at skrive en guitarbog.

troels

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 14-01-04 20:08

sorry.. lige hvad jeg kan se af.. er det ikk nogen DVD endnu,.. men det kan nå og komme
ellers spørg i din Cd forretning der ved de meget om sådan noget jo..

knus
angel

Kommentar
Fra : AndersT

Dato : 23-01-04 14:27

den eneste dvd jeg har hørt om han har lavet er den der er på den udvidet version a honeyburst.. men der er ikke nogen koncert på den..

mvh anders

Kommentar
Fra : gila

Dato : 10-03-04 13:42

Det lyder godt det med node hæftet. Men hvornår mon der udgives.

Mvh. Martin.

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 31-03-04 20:30

Tak for svaret AarhusGF.

Kommentar
Fra : gila

Dato : 02-04-04 09:11

Det lyder skide godt. Kan du undersøge hvornår der er planer udgivelsen.

Kommentar
Fra : gila

Dato : 02-04-04 09:11

Det lyder skide godt. Kan du undersøge hvornår der er planer udgivelsen.

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 24-09-04 16:40

Tim Christensen udgiver her den 1 oktober 04' en dvd med live koncert fra abbey road studio.... + en masse andet gøgl......

Så glæd jer :)