/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik til spinning
Fra : snusi
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 13-01-04 16:39

Hej.

Er der noget musik der er bedre en andet når det skal bruges i forbindelse med spinning?

Mvh
snusi

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-04 16:40

Techno rykker, du skal finde noget musik med et markant beat

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-01-04 16:54

Der hvor jeg går til spinning spilles der som Better_Performance skriver Techno.
Det handler jo netop om at holde tempoet - derfor er Techno godt.

Ja så kan man jo spille Bryan Ferry's "Slave to Love"
til en anden motionsform som ikke nødvendigvis kræver det høje tempo....

Frida.

Kommentar
Fra : randomchoise

Dato : 13-01-04 17:06

Safri Duo er eminent til spinning - du skal (alt efter temperament) bruge et hurtigt og konstant beat i musikken. Der er naturligvis forskel på om du skal køre på bakker eller om du laver intervalspurter. Min erfaring er, at musikken er 75% af fornøjelsen ved spinning. Hvis musikken ikke passer til programmet kan man næsten ligeså godt stå af fra starten..

Held og lykke

Randomchoise

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 17-01-04 18:20

Tak for svaret Better_Performance.

Det kører derudaf med musikken

Mvh
snusi