/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Er sur på mit dyre Webcam
Fra : Elleteam
Vist : 383 gange
200 point
Dato : 13-01-04 02:10

Hej, Jeg har et Trust 380 webcam, der går ca 1 minut imellem den opdatere billeder og da det skulle være en af trust de bedste til 529 forstår jeg det ikke helt, håber der er nogen der kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 13-01-04 02:40

Hej Elleteam
Nu ved jeg ikke hvad det er for et program du bruger, men jeg bruger ikke selv det program der fulgte med mit webcam Logitec 4000.

Jeg bruger conquercam som er lavet her i Danmark af Theill, du kan finde det på linket.
http://www.theill.com/conquercam
Her kan du selv sætte tidspunktet for hvor tit der skal opdateres og meget andet. Du kan downloade en gratis 30 dages prøveversion og vil du fortsætte med det koster det kun 75-100 kr. du vil kunne finde en mailadresse til Theill hvis du har spørgsmål og skriv bare på dansk, han er dansker.

Men i det program du har må da der også være et sted du kan ændre på opdateringshastighen.

Men ellers prøv conquercam det koster jo ikke noget.

bentjuul

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-01-04 10:43

Jamen er det ikke godt med et minut imellem. Så kan man nå at række tunge, pille sig i næsen osv. uden den anden ser det ???

ellebye

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-01-04 15:02

ellebye Jamen det er jo rigtigt.

bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-01-04 16:37

Du har da fået en CD-rom med da du købte dit webcamera. Og så vidt jeg husker kunne vores spycom 100 fra trust opdatere hurtigere, da det kørte på vores hjemmeside - men måske husker jeg forkert.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Elleteam

Dato : 14-01-04 02:25

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-01-04 17:17

Selv tak, og god fornøjelse med dit WebCam.

bentjuul