/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Til Toupie
Fra : ans
Vist : 425 gange
53 point
Dato : 12-01-04 14:58

Jeg troede det samme, som du gjorde. Reglerne er nu sådan, at man kan gå fra køkkenet og til toilettet, med kun 1 dør som mellemrum.

Ringede til teknisk forvaltning, som sagde ok, henviste mig til en hjemmeside, hvor det ikke står.
Nu er det ikke mig, der skal have ændret noget, men for 4 år siden spurgte jeg en arkitekt om netop det problem. Han sagde at det ikke kunne lade sig gøre.
Mange gange kommer det an på hvem, man taler med.

mvh ans

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-01-04 15:32

ANS

du kan bare slå det op i bygningsreglementet, prøv for eksenpel at kikke på typehusfirmaernes hjemmeside under deres grundplaner så kan du se at der i store træk bygges uden mellemgang.

per

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 53 point
Dato : 12-01-04 18:25

Hej Ans

Skal jeg nu have point igen men jeg takker da......for jeg har lige brugt point på, at læse din tråd

Ja, det er godt vi har JMS, rart med æ mand der véd noget ........må hellere tilføje "endnu æ mand"

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 12-01-04 18:59

Tak for svaret Toupie.

Vi bliver jo snart byggesagkyndige :D

Ingen regler om farven på knoppen af en flagstang (emesen har lovet at male knoppen på min flagstang) det vil jeg ikke glemme.
Det er tilladt at have direkte adgang fra køkken til toilet (og omvendt) kan bare ikke finde det skriftligt, men tlf. bekræftelse må jo være det samme. Nå men hvad, nu skal jeg jo ikke have bygget om, bare have malet den flagstangsknop.

Og jms ville give mig en hund, men nu vil han have penge for den. Øhhhh det må da være et skriftligt bud, her på kandu. Tror lige jeg vil holde ham i kort snor.

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-01-04 21:27

Ans

Skal det så være en hundesnor????

Fik da aldrig af vide hvad dit nytårs fortsæt var???

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-04 22:13

Toupie

Nytårsfortsæt!!!!!!!!!

Jeg fortsætter, som jeg plejer. Ingen bruger på kandu skal styre mig. Hvis du forstår, hvad jeg mener.

Hundesnor øhmmm. Så vidt jeg ved bor jms i Vejle, eller der omkring. Jeg bor på Sjælland.
Selv om det ikke er i Slagelse, jeg bor, så styrer Slagelse (håndbold) Anja fan, det er jeg.

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-01-04 22:39

Ans

Skal JMS holdes i kort hundesnor??

Jeg syntes det er et fornuftigt nytårsfortsæt hold du bare fast i det

Må med skamme meddele, at jeg overhoved ikke ser håndbold.........heller ikke Anja .....men Kandu er nu engang sjovere
// Toupie