/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Intern CD brænder til ekstern
Fra : tZar
Vist : 319 gange
200 point
Dato : 11-01-04 17:40

Hvad skal man bruge for at lave en intern brænder om til en ekstern.
Det er en Sony CD-RW internal atapi.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 11-01-04 17:48

Jeg mener du kan bruge denne USB enhed:

http://www.hkautomation.dk/showproduct.php?backurl=productgroups.php%3Fid%3D161&id=63

Denne er bare et eksempel, de kan fås flere steder i forskellige prisklasser, men for hastighedens skyld skal den være til USB2.

bentjuul

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 11-01-04 19:22

Du kan foreks hos Zitech købe et USB2.0 5,25 tomme kabinet til 395 kr brutto som du kan montere din CD-RW i.
Har du ikke allerede en usb2 tilslutning så kan du også her anskaffe et pci kort til Kr 145,00.
Denne løsning er knald god og anbefales kraftigt.
Mvh OW

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-04 20:11

Som jeg skrev i mit første indlæg fås de i flere forskellige prisklasser og udseende, men du kan tjekke priser her http://www.edbpriser.dk og du kan se i dit lokalområde hvad der er muligt at få.

bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : tZar

Dato : 11-01-04 20:13

Tak for det hurtige svar, og for at finde noget der ikke er "svært" at gøre selv - jeg er ikke den store computerhaj.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-04 21:07

Selv tak tZar og god fornøjelse.

bentjuul