/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Niagara, nu Nexcite - hvor?
Fra : t_d
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 10-01-04 17:22

Hvor kan Nexcite købes? En "elskovsdrik", udviklet og produceret i Sverige, sælger godt i USA, tyrkiet og andre lande, nærmeste sted er Polen eller Estland. Før hed det "Niagara", men nu altså "Nexcite".

Altså, nogen der ved om det virker, og hvor det kan købes (evt via nettet)

Se www.nexcite.se ...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-01-04 17:34

vil bare gerne følge med i denne tråd..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 17:47

Ja det vil jeg osse t_d jeg kan jo ikke lade være med at spørge dig - om denne drik har noget at gøre med din kærestes manglende lyst til oralsex.

Sjov tekst i øvrigt - Get your Rabbit going!

Frida.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-01-04 18:03

Hej igen I 2..

Surfede lige lidt, og fandt dette:
http://www.nexciteus.com/index.cfm?page=main

Her kan man vidst købe dem..

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 19:24

Helt ærligt*GG* Hva' fan... er det for noget platenslager pis
Håber altså ikke at t_d hopper på sån' en kasse Rabbit going!

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-04 19:55

Hejsa

Niagara - kvindens svar på Viagra

http://www.ostrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=2434

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 20:01

Nååå det er til kvinder*GG* Så forstår jeg pludselig bedre....
Jamen Brian dog. Har ALLE dine elskerinder brug for det
Så må du altså se at oppe dig lidt....

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-04 20:12

Frida

Nej da.

Men din gode ven Ramses har engang fortalt at de få gange han har besøg af det modsatte køn,har han været nød til at hælde denne drik i deres kaffe/drinks
For at være sikker på at få sex
De tabte simpelthen lysten da de så ham

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 20:20

Ihh hvor er du sjov Brian....Giv mig lige din mailadresse - så er du/jeg fri for at belemre andre med denne platte humor. Jeg skal gerne fortælle dig et og andet som du med garanti gerne vil høre om, men skal vi ikke lade det blive mellem os to.

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-04 20:31

Frida

Etgodthjerte@ofir.dk

Til t_d

Undskyld

Mvh Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 20:56

Etgodthjerte*LOL* ja hvad ellers Sorry t_d nu skal jeg nok holde mig væk fra dit sp.

Frida.

Kommentar
Fra : t_d

Dato : 11-01-04 16:53

Fridaflip,

Ja, det har vel noget med det at gøre - men det skal jo ses i en sammenhæng. Som jeg skrev i tråden der var det ikke bare det, men en mere sammensat problemstilling (vi er bestemt ikke de eneste der oplever at kvinden har mindre lyst end manden). Mandens evige drøm om at kunne styre kvindens sexlyst er vel principielt det samme som når man ser kurtisering på discovery channel! (omend på et andet niveau

Briani,

Det link du henviser til er (som du kan læse i de første to linier jeg skrev) det tidligere navn som Nexcite havde. "Niagara" lå for tæt op ad "Viagra" for Phizer, derfor blev det lavet om til Nexcite - og i øvrigt købt af det firma som har det nu. Bare sjovt at det bliver lavet i Sverige, men at man ikke kan købe det i Sverige. Sverige er ellers meget åbne med sådan noget, f.eks. kan man købe Red Bull m.m.

NielsPT,

Jeg tror ikke de sælger ud af USA. Det jeg egentligt havde tænkt mig at nogen kendte nogen som "importerede det selv" og solgte det i deres kælder, baggård eller et andet skummelt sted :-}

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 16:46

>t_d

Har du erfaring med at dette produkt virker - eller Kender du nogen som har anbefalet det??

Det er faktisk kun sammensat af fem forskellige slags urter. Hvorfor ikke bare gå i en helsekostforretning

Frida.

Kommentar
Fra : t_d

Dato : 12-01-04 19:56

Fridaflip,

Det er faktisk et godt forslag, har tænkt over det sæl, men svjv er der mere end bare lige fem ting i, og hvor får man lige alle de ting - i de rette mængder. Men man kunne måske starte med en red bull og så blande noget i selv ...

Jeg hørte ellers at Nexcite regner med at begynde at sælge i Sverige her til foråret, men ikke i DK - så må man jo hinsidan en tur.

Hvor vidt man bliver taget ved næsen eller ej, så kan man jo købe en enkelt flaske og se om det er andet end saftevand med koffein ...

Kommentar
Fra : t_d

Dato : 12-01-04 19:57

I øvrigt, hvor vidt det virker - så læste jeg om det på samme side som NielsPT nævner ovenfor, nemlig http://www.ostrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=2434 . Det er jo hverken test eller anmeldelse, men nysgerrigheden er da vakt