/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
En sang fra en musikvideo.
Fra : scoopboy
Vist : 448 gange
350 point
Dato : 10-01-04 00:52

Jeg så engang en musikvideo hvor der blev kastet potteplanter ud fra en altan. Musikken var vildt fed, men jeg kan bare ikke huske hvem der har lavet den.

Så spørgsmåler er: Hvem har lavet den sang????

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 350 point
Dato : 10-01-04 09:23

Cliff Richard har engang lavet en sådanne video.
Har også set andre, men kan ikke lige huske hvem det er med.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-01-04 15:42

Nummeret er lavet af eversence, men gruppens navn er stavet forkert, der er sikkert andre der kan stave det rigtigt, nu da vi er på sporet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : scoopboy

Dato : 10-01-04 16:21

Det er ikke Evanescence, hvis det er den du tænker på. Den er ældre nok en 5 år gammel. Jeg mener den kørte meget på Viva.

Kommentar
Fra : Challa

Dato : 11-01-04 13:39

Det kunne også være Travis... de har ihvert tilfælde også lavet en video hvor der ryger lidt potteplanter ud fra en altan. Nummeret hedder Flowers In The Window!
Mvh
Challa :)

Kommentar
Fra : scoopboy

Dato : 11-01-04 14:01

Det er heller ikke Travis.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-02-04 00:14

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : scoopboy

Dato : 01-03-04 00:32

Da der ikke er nogen der har kunnet besvare mit spørgsmål, gav jeg pointene til den der var hurtigst til at skrive en kommentar.